معلمان ۲ مدرسه قشم تجلیل شدند

قشم - ایرنا - معلمان ۲ مدرسه قشم امروز سه شنبه (۱۲ اردیبهشت) به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم با حضور مشاور رییس جمهور در امور روحانیت، امام جمعه، فرماندار و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجلیل شدند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مسوولان حاضر در این برنامه با حضور در مدرسه شهدای خلیج فارس و مدرسه استثنایی ارمغان، با اهدای گل و لوح سپاس از معلمان این مراکز آموزشی تقدیر کردند.

معلمان ۲ مدرسه قشم تجلیل شدند

در این برنامه ضمن تاکید بر توسعه زیر ساخت‌ ها و فضاهای آموزشی در راستای دستیابی به رشد متوازن در عرصه های آموزشی، اعلام شد که معلمان با پرورش دانش آموزان متفکر و پویا، علاوه بر تقویت شاخه های علمی کشور می توانند در زمینه رونق اقتصاد، تولید و اشتغال نیز تاثیرگذار باشند.

معلمان ۲ مدرسه قشم تجلیل شدند

بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم دولابی مشاور رییس جمهور و رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، ادریس راموز سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام سید احمد حسینی مدیر فرهنگی و اجتماعی این سازمان و حسین رنجبر رییس اداره آموزش و پرورش قشم حضور داشتند.

معلمان ۲ مدرسه قشم تجلیل شدند

۱۲ اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha