۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۴۹
کد خبر: 85099513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همکاری تندروان با شهداب یزد تا ۲ سال آینده ادامه دارد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۴۹
کد خبر: 85099513
همکاری تندروان با شهداب یزد تا ۲ سال آینده ادامه دارد

یزد- ایرنا- مدیرعامل باشگاه شهداب یزد گفت: همکاری محمدرضا تندروان در سمت سرمربی با تیم والیبال شهداب تا ۲ سال آینده ادامه دارد و با وی قرارداد سفید امضا شده و ربطی به نتیجه در جام باشگاه‌های آسیا ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر شرافت روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران یزد قبل از اعزام تیم شهداب به مسابقات والیبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا به کشور بحرین افزود: برای حضور در مسابقات بازیکنان آماده‌ای را در اختیار داریم و هدف کسب افتخار برای ایران و یزد است.

وی ادامه داد: همکاری مسئولان فدراسیون برای حضور قوی تیم شهداب در این رقابت ها جای قدردانی دارد، همراهی معنوی مسئولان استان یزد با تیم شهداب قطعا در نتایج که این تیم برای والیبال کشور و استان کسب می‌کند، اثرگذار است.

این مسئول در خصوص تداوم همراهی مهدی مهدوی و جذب سعید معروف برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا نیز بیان کرد: مهدوی برای چهارمین سال با شهداب تمدید کرد و همچنین با سعید معروف که جزو مفاخر والیبال ایران است صحبت های شده که در کنار مهدوی به تیم کمک کند.

شرافت بیان کرد: همکاری خوبی بین باشگاه شهداب و فدراسیون والیبال وجود دارد و ماموریت همه ما اعتلای ورزش کشور و رشته محبوب والیبال است که امیدواریم در این زمینه با کشب موفقیت باعث شادی مردم و هواداران این ورزش بشویم.

برای کسب افتخار در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنیم

سرمربی تیم والییال شهداب نیز گفت: همه امکانات و زمینه های لازم برای حضور همراه با موفقیت شهداب در مسابقات آسیا فراهم است و اعضای تیم تلاش خود را با همدلی برای موفقیت و کسب افتخار برای ابران صرف می‌کنند.

محمدرضا تندروان افزود: هدف همه تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات کسب نتایج ارزشمند و افتخار آفرینی است و بدون شک هیچ تیمی برای نتیجه ضعیف به میدان نمی رود ، بنابراین باید همه برای رسیدن به افتخار برای ایران و استان یزد بیش از گذشته سرمایه گذاری کنیم.

وی اظهار کرد: بدون شک اولویت تیم برای هر مسابقه‌ جز کسب نتیجه و برد نیست و در این راستا مسئولان باشگاه طی هفته‌های گذشته با برنامه‌ریزی و هماهنگی اقدامات لازم را انجام داده‌اند باید جواب همه اقدامات را مناسب داد.

همکاری تندروان با شهداب یزد تا ۲ سال آینده ادامه دارد

سرمربی تیم شهداب یزد در خصوص شرایط تیم در آستانه حضور در جام باشگاه‌های آسیا گفت: تلاش همه دست‌اندرکاران باشگاه شهداب آن است که تیم در بهترین حالت بدنی، تکنیکی و تاکتیکی باشد، تمامی تیم‌های در مسابقات والییال جام قهرمانی آسیا با تلاش و برنامه شرکت می‌کنند بنابراین باید همه رقابت‌ها را جدی گرفت و با برنامه بازی کرد و این در دستور کار است .

کاپیتان تیم شهداب با بیان اینکه به خاطر یکسری مشکلات هنوز رفتنم به بحرین و حضور در مسابقات قطعی نیست گفت: دوست داریم در کنار سعید معروف با همکاری سایر بازیکنان و تلاش‌های خوبی که توسط باشگاه صورت گرفته در رقابت‌های حساس امسال موفق باشیم.

شهداب و جمع کردن نسل طلایی والیبال

مهدی مهدوی به جمع شدن تعدادی از بازیکنان قدیمی تیم‌ملی در شهداب برای اعزام و حضور قوی در جام باشگاه‌های آسیا اشاره و افزود: خیلی سخت است که دوباره نسل طلایی را دور هم جمع کنیم اما باشگاه شهداب این کار را انجام داد.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه جاری به میزبانی کشور بحرین برگزار می‌شود و شهداب یزد که قهرمان لیگ برتر است به عنوان نماینده ایران در این دوره از مسابقات شرکت می‌کند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۷۰ هزار ورزشکار بیمه شده و ۶۲ هیات ورزشی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha