۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85099345
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعضای باند کلاهبرداری اینترنتی در بروجرد دستگیر شدند

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبر: 85099345
اعضای باند کلاهبرداری اینترنتی در بروجرد دستگیر شدند

بروجرد - ایرنا - فرمانده انتظامی بروجرد گفت: اعضای باند کلاهبرداری اینترنتی که در فضای مجازی فعالیت می‌کردند توسط پلیس فتا شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ"مهدی مهدوی کیا" افزود: در پی رصد فضای مجازی پیرامون شناسایی کلاهبرداران اینترنتی رمز ارز دیجیتال که به صورت باندی در کانال تلگرامی اقدام می‌کردند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.
وی اظهار کرد: افراد کلاهبردار با جلب اعتماد افراد با موضوع انجام امور خیریه و با دادن گوشی هوشمند به همراه سیمکارت به مشتریان و افتتاح حساب واسط در بانک مورد نظر اقدام به کلاهبرداری می کردند.
فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی سه کلاهبردار را در بروجرد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از آنان ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.
سرهنگ مهدوی کیا با بیان این مطلب که متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: کارشناسان ارزش گوشی‌های تلفن همراه کشف شده از کلاهبرداران را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

قاتل فراری بروجردی در ارومیه دستگیر شد

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: قاتل فراری بروجردی در یک عملیات مشترک پلیسی در ارومیه شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان بروجرد، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی یادآور شد: ماموران پلیس آگاهی بروجرد با اقدامات اطلاعاتی عامل قتل را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی مشترک با پلیس ارومیه وی را حین خروج از کشور دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه کلت کمری و چهار عدد فشنگ مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: قاتل در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلافات مالی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha