۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85099317
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۴۲میلیون لیتر بنزین در منطقه آبادان توزیع شد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبر: 85099317
بیش از ۴۲میلیون لیتر بنزین در منطقه آبادان توزیع شد

آبادان - ایرنا - مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: میزان توزیع سوخت بنزین در فروردین ماه سال جاری در این منطقه بیش از ۴۲ میلیون لیتر بوده که این میزان توزیع سوخت، در مدت مشابه سال گذشته ۱۳.۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد بنی‌سعید سه‌شنبه در آیبن تقدیر ار کارگران پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان اظهار داشت: این میزان افزایش نشان از سرعت عمل و دقت واحدهای عملیاتی منطقه در امر سوخت رسانی به موقع به شهروندان و هموطنان عزیز می‌باشد.

وی افزود: میزان توزیع فرآورده نفت و گاز (گازائیل) نیز در منطقه آبادان در این بازده زمانی بیش از ۴۵ میلیون لیتر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان ۱۷.۶ درصد افزایش داشته است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی آبادان گفت: در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم، به طور مستمر و منظم بر نحوه عملیات سوخت رسانی جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه نظارت‌های ویژه‌ای صورت می‌گیرد تا همواره مجاری عرضه سوخت با تمامی امکانات رفاهی در خدمت رسانی به مردم فعال‌تر باشند.

بنی‌سعید بیان کرد: منطقه آبادان دارای ۵۴ جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت و گاز و ۲۰ باب جایگاه عرضه سوخت سی ان جی است که وظیفه سوخت رسانی به مردم را به عهده دارند.

وی روز کارگر را فرصت مغتنمی برای تقدیر و تشکر از کارگران پرتلاش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درواحدهای مختلف عملیاتی و خدماتی دانست وافزود: تلاش بی وقفه و ارزشمند کارگران سختکوش عرصه خطیر سوخت‌رسانی نقش بی بدیلی در پویایی چرخه اقتصاد کشور ایفا نموده و عامل‌ موثری برای توسعه‌ و پیشبرد اهداف‌ کشور است.

در پایان این آیین با اهدای لوح از کارگران برگزیده این منطقه تقدیر و تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha