۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸
کد خبر: 85099305
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

رییس شورای شهر قشم از ایرنا بازدید کرد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸
کد خبر: 85099305
رییس شورای شهر قشم از ایرنا بازدید کرد

قشم - ایرنا - حبیب بازماندگان رییس شورای اسلامی شهر و میرداد میردادی شهردار قشم امروز سه شنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس با مسوول این دفتر دیدار و از بخش های مختلف آن بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حبیب بازماندگان قشمی رییس شورای اسلامی شهر قشم در این بازدید بر گسترش همکاری دو سویه و اطلاع رسانی به موقع اخبار و گزارش های شهر قشم توسط ایرنا تاکید کرد.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان چگونگی تهیه، پردازش و انتشار تولیدات خبری و چند رسانه‌ ای در دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در قشم قرار گرفت.

رییس شورای شهر قشم از ایرنا بازدید کرد

رییس شورای اسلامی شهر قشم در حاشیه این بازدید با قدردانی از پویایی این رسانه در ماه‌ های اخیر گفت: یکی از لازمه‌ های فعالیت مسوولان به ویژه مسوولان مدیریت شهری، ارایه گزارش عملکرد از طریق رسانه‌ های رسمی به مردم در راستای اعتماد سازی و تزریق امید به جامعه است و خبرنگاران هم باید علاوه بر همکاری در این راستا، به مشکلات مردم در دستگاه‌ های خدماتی و اجرایی از روی حسن نیت و با هدف رفع آنها بپردازد.

بازماندگان قشمی رییس شورای شهر و میرداد میردادی شهردار قشم در این بازدید با اهدای لوح سپاس از اقدامات رسانه ای مسوول خبرگزاری ایرنا در نگین خلیج فارس در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر کردند.

رییس شورای شهر قشم از ایرنا بازدید کرد

۶ اردیبهشت ماه جاری، فرهاد شرف پور مسوول خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر قشم رتبه اول بخش تولیدات چند رسانه‌ ای هشتمین جشنواره استانی مطبوعات خلیج فارس را به دست آورد.

رییس شورای اسلامی شهر قشم همچنین در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا شرکت کرد که مشروح این مصاحبه در روزهای آینده منتشر می‌ شود.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha