۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85099275
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت شرکت در رویداد رهیافت‌های نوین سوادآموزی در کردستان تمدید شد

سنندج- ایرنا- سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: مهلت شرکت در نخستین رویداد ملی و بین المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید، تا پایان تیرماه جاری تمدید شد.

گلبهار خسروی روز سه شنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رویداد در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها، فناوری‌های جدید، ایده‌ها، خلاقیت‌ها، خرد جمعی و ارائه راهکارهای نوین عملیاتی و کاربردی برای شناسایی، جذب، ثبت‌نام و آموزش بیسوادان باقی مانده برگزار می‌شود.

وی توسعه، تحکیم، تعمیق و تثبیت سواد در کم سوادان را از جمله اهداف برگزاری این رویداد اعلام کرد و گفت: مشارکت همه اقشار جامعه از جمله شرکت‌های دانش بنیان برای ارائه راهکارها و محصولات خود جهت از بین بردن کم سوادی و بی‌سوادی و باز مهندسی جدید در مسیر سوادآموزی از دیگر اهداف این رویداد علمی است.

سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان با اعلام اینکه مهلت ارسال آثار برای شرکت در این فراخوان ملی و بین المللی تا ۳۱ تیر ماه سال جاری تمدید شده است، گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و شرکت در رویداد می توانند به تارنمای فراخوان به نشانی www.rasa.lmo.gov.ir مراجعه کنند.

وی در ادامه از تمام علاقه مندان و صاحب نظران به ویژه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی استان دعوت کرد در این فراخوان مشارکت داشته باشند.

خسروی همچنین به تشکیل دبیرخانه استانی به منظور پیگیری اقدامات مربوط به این رویداد اشاره کرد و گفت: توزیع پوستر، اطلاع رسانی فراخوان از طریق فضای مجازی، کانال ها، برگزاری نشست خبری ، برگزاری جلسه تبیینی و هماهنگی با دانشگاه های استان، فضا سازی و تبلیغات محیطی، مکاتبه با دستگاه ها و نهادها و بهره گیری از ظرفیت های مختلف برای مشارکت صاحب نظران از مهمترین اقدامات دبیرخانه استانی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha