۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85098919
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گنبدکاووس: معلمی دارای بالاترین منزلت بین مشاغل است

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس با تبریک ۱۲ اردیبهشت نکوداشت روز معلم گفت: مقام و منزلت شغل معلمی در بین مشاغل دیگر در بالاترین جایگاه قرار دارد و فرهنگیان در بین همه اقشار و مناصب، حرمت بالایی دارند.

حجت الاسلام محمود ترابی روز سه‌شنبه در مراسم نواخته‌شدن زنگ سپاس معلم در دبستان دخترانه بنت‌الهدی گنبدکاووس اظهار کرد: معلمان معبر رنگ الهی و نور علم و دانش در جامعه هستند.

وی افزود: جایگاه بلند فرهنگیان که سرشار از معرفت و دانایی هستند بر هیچ کس پوشیده نیست و همه اقشار جامعه در هر پست و مقامی به بزرگی جایگاه معلمان اذعان دارند.

امام جمعه گنبدکاووس: معلمی دارای بالاترین منزلت بین مشاغل است
نواختن زنگ سپاس معلم در دبستان بنت الهدی گنبدکاووس

حجت الاسلام ترابی همچنین معلمان را از سرمایه‌های بزرگ اجتماعی دانست و ابراز امیدواری کرد: جایگاه این قشر هر روز بیشتر از روز و سال قبل در بین مردم و مسوولان افزون‌ گردد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که به سبب بارش باران و در دقایق ابتدایی ناتمام باقی ماند، امام جمعه، فرماندار ویژه، شهردار و برخی مسوولان حاضر در مراسم با اهدای شاخه گل و لوح سپاس از معلمان، مدیر و معاونان دبستان دخترانه بیت الهدی و چند معلم بازنشسته این آموزشگاه تجلیل کردند.

امام جمعه گنبدکاووس: معلمی دارای بالاترین منزلت بین مشاغل است
اجرای سرود سلام فرمانده در مراسم زنگ سپاس معلم در گنبدکاووس

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس هم در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این شهرستان ۳ هزار و ۸۰۰ فرهنگی شاغل در مدارس دولتی و حدود ۲ هزار معلم در مدارس غیردولتی دارد.

عبدالقادر ظفر با تبریک روز معلم افزود: علاوه بر برنامه زنگ سپاس معلم که در همه مدارس شهری و روستایی گنبدکاووس طی هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود، تجلیل از فرهنگیان بازنشسته پارسال و ۵۷ معلم نمونه، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و عیادت از بیماران خاص از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در این شهرستان است.

امام جمعه گنبدکاووس: معلمی دارای بالاترین منزلت بین مشاغل است
تجلیل از معلمان دبستان بنت الهدی گنبدکاووس در زنگ سپاس معلم

آموزش و پرورش شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس درسال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ افزون بر ۹۶ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم دارد که در ۵۱۲ آموزشگاه و ۶۰ مرکز پیش دبستانی مشغول فراگیری علم و دانش هستند.

ساخت مدرسه خیرساز روستای «چکر عطابهلکه» گنبدکاووس آغاز شد

تکمیل ۲۱ مدرسه خیرساز گنبدکاووس به ۶۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

دانش آموزان گنبدی پیشتاز مشارکت در رویدادهای استارتاپی گلستان هستند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha