۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85098845
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنیاد برکت از ۴۹ طرح دانش بنیان خراسان‌شمالی حمایت کرد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰
کد خبر: 85098845
بنیاد برکت از ۴۹ طرح دانش بنیان خراسان‌شمالی حمایت کرد

بجنورد- ایرنا- مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان‌شمالی گفت: سال گذشته این نهاد از ۴۹ طرح دانش بنیان استان با پرداخت ۵۷ میلیارد ریال تسهیلات حمایت کرد.

جواد عبدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این تسهیلات حمایتی با توجه به طرح متقاضی تا سقف پنج میلیارد ریال با بازپرداخت پنج ساله پرداخت می شود.

وی افزود: طرح های دانش بنیان در حوزه های سلامت، فناوری اطلاعات، ساخت و تولید ماشین آلات پیشرفته و صنایع فرهنگی و هنری خلاق بوده است.

مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان‌شمالی ادامه داد: طرح های مربوط به فناوری اطلاعات و ساخت و تولید ماشین آلات پیشرفته بیشترین تعداد دریافت تسهیلات را داشته اند.

عبدی با اشاره به حمایت از ۱۶ طرح مشاغل آزاد هنری خراسان شمالی نیز گفت: این نهاد سال گذشته با پرداخت ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات از طرح هایی در زمینه تولید محتواهای فرهنگی، برنامه نویسی و طراحی سایت حمایت کرد.

وی افزود: حمایت از مشاغل آزاد (فریلنسینگ) از سال گذشته آغاز شده و فریلنسر (Freelancer) به شخصی گفته می‌شود که خود اشتغال بوده و لزوما تعهد بلندمدتی به شرکت یا مجموعه‌ای خاص ندارد.

مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان‌شمالی تصریح کرد: بی تردید حمایت از طرح‌های کوچک موجب حضور پر شور مردم در صحنه اقتصاد کشور و به دنبال آن رونق فضای کسب و کار می شود.

بنیاد برکت براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺳﺘﺎد اﺟﺮایی ﻓﺮﻣﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم(ره) تاسیس شده است و در زمینه های آموزشی، بهداشتی، برق‌رسانی، آبرسانی، مخابراتی، فرهنگی، آبخیزداری و دامپروری فعالیت می کند.

خراسان شمالی واقع در شمالشرق کشور حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha