۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبر: 85098835
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برگزاری رزمایش مومنانه با توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در شهرری

شهرری - ایرنا - سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) اعلام کرد: سپاه ناحیه ری در هجدهمین دوره اهدای بسته‌های معیشی به جامعه هدف پنج هزار بسته را به دست خانواده های کم برخوردار رساندند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ روح الله قنبری در هجدهمین رزمایش کمک های مومنانه که به مناسبت روز کارگر توسط سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برادران بسیجی به مناسبت روز کارگر پنج هزار بسته معیشتی را فراهم کردند که تاکنون مجموع این بسته ها به ۲۷۰ هزار بسته رسیده بین جامعه هدفی که از قبل مشخص شده بود توزیع شد تا در این امر خدا پسندانه شرکت کرده باشیم.

وی با اشاره به اقدامات مشابه این ناحیه خاطرنشان کرد: در بسیج ناحیه ری اقدامات بسیار خوبی در بخش محرومیت زدایی انجام شده است به طوری که در سال گذشته ۱۶۷ مورد جهیزیه به زوجین اهدا کردیم و همچنین با پرداخت چندین مورد وام ازدواج آسان در شهرری به شکل گیری چند خانواده جدید کمک کردیم.

این مسئول ادامه داد: همچنین با پرداخت چندین وام خود اشتغالی و کارآفرینی برای تعدادی از کسانیکه جویای کار بودند و طرحهایی برای تولید داشتند انجام دادیم.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) افزود: ما با اعزام گروههای جهادی به مناطق مختلف محروم به خصوص اتفاقاتی که در پل دختر و سر پل ذهاب و سیل گذشته فیروز کوه رخ داد، بسیار موثر ظاهر شدند انشاالله که اینگونه کارها ادامه داشته باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha