۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۴:۰۳
کد خبر: 85098778
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس ایالت اوکلاهامای آمریکا در جستجوی دو دختر گمشده، هفت جسد کشف کرد

تهران- ایرنا- بازرسان ایالتی اوکلاهامای آمریکا تائید کردند که پلیس این ایالت روز دوشنبه به وقت محلی جسد هفت نفر را هنگام جستجوی یک ملک روستایی برای یافتن دو دختر نوجوان گمشده کشف کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از هیل، جستجوی پلیس ایالت اوکلاهاما که به دنبال دو دختر نوجوان گمشده به نام‌های آیوی وبستر (۱۴ ساله) و بریتنی بروئر (۱۶ ساله) بود، به اکتشاف وحشتناکی انجامید.

جرالد دیویدسون سخنگوی اداره تحقیقات ایالتی اوکلاهما، گفت: این اجساد در نزدیکی شهر هنریتا، شهری با حدود ۶ هزار نفر جمعیت در حدود ۱۴۵ کیلومتری شرق اوکلاهاما سیتی پیدا شدند.

وی افزود: پزشکی قانونی باید این قربانیان را شناسایی کند اما مقامات دیگر در جستجوی نوجوانان مفقود شده یا مردی که احتمالا با آنها بوده، نیستند.

ادی رایس کلانتر شهرستان اوکمولگی هم به خبرنگاران گفت: ما سهم خود را از مشکلات و مصائب داشتیم، اما این یکی بسیار وحشتناک است.

رایس از تائید هویت هر یک از قربانیان، محل پیدا شدن اجساد یا هرگونه جزئیات در مورد سلاح‌هایی که ممکن است در ملک کشف شده باشد، خودداری کرد اما پدر بریتنی بروئر به یک شبکه تلویزیونی محلی گفت که یکی از اجساد کشف شده متعلق به دختر او است.

به نوشته هیل، به این ترتیب پرونده جستجوی دو دختر نوجوان یاد شده نیز بسته شد چرا که متأسفانه جنازه آنها هم در میان اجساد پیدا شده قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha