۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶
کد خبر: 85098392
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: رونق صنعت و تولید در لرستان نیازمند عزم همگانی است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: رونق چرخ صنعت و تولید لرستان نیازمند عزم همگانی و اقدام جهادی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیروس ابراهیمی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت روز کارگر اظهار کرد: اگر در کشوری مبنای درآمدها غیر از کار و تولید و براساس واسطه گری و دلالی باشد به جز سم و هلاکت چیزی نخواهد داشت.

وی با اشاره یه بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگران مبنی بر این که باید جلوی ثروت های بادآورده گرفته شود، گفت: تا زمانی که دلالان که بدون استفاده از فکرو بازویشان از فضای ملتهب و کذایی بازار سواستفاده کرده و روزانه میلیون‌ها تومان جمع می کنند در برابر کارگران شرافتمند حرفی برای گفتن باقی نمی ماند.

وی ادامه داد: کارگران باشرافت که برپایه فکر و بازوی خود حقوق دریافت می کنند در یک رقابت ناعادلانه با قشری که با واسطه گری به ثروت های بادآورده رسیده اند قرار دارند.

معاون استاندار با تاکید بر این که فلسفه خلقت چیزی جز ابتلا و امتحان نیست، تصریح کرد: آنچه که مسلم است ما به این امیدواریم که جامعه کارگر و سایر اقشار حقوق بگیر در زندگی سایر افراد جامعه نقش آفرینی کرده و شرافت مندانه زندگی می کنند.

وی با اشاره به مشکلاتی که دلالان برای معیشت مردم ایجاد می کنند، عنوان کرد: انسان باید اثرگذار بوده و نقش آفرین باشد و در غیر این صورت بودن و نبودنش حتی با هزاران میلیارد ثروت مهم نخواهد بود.

معاون استاندار با اشاره به تلاقی هفته معلم و کار و کارگر، اظهار کرد: معلمان، اندیشه ورزان و کارگران سمبل زندگی شرافت مند هستند. شرایط اقتصادی حاکم بر کشور یک پیچ تاریخی است که آخرین پیچ مشکلات کشور است.

ابراهیمی ادامه داد: اگر از این پیچ نیز مانند گذشته عبور کنیم جای خود را در پازل جهانی پیدا کرده و در بین کشورهای توسعه یافته نظام جهانی قرار خواهیم گرفت و همه مشکلات ما این است که در دنیا نقش آفرینیم و پذیرفتن این موضوع از طرف ابرقدرتان سخت است.

ابراهیمی با اشاره به این که در حال گذر از آخرین پله های رسیدن به سرمنزل اهداف نظام هستیم، عنوان کرد: امیدوارم همه با هم و در کنار هم چرخ صنعت و تولید استان را به گردش درآوریم.

وی ابراز امیدواری کرد سال پیشرو سالی باشد که با اعطای بسته های حمایتی و تسهیلات مناسب واحدهای تولیدی تقویت شده تا کارگران نیز از آن بهره مند شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha