پرداخت مطالبات از دستگاه‌های دولتی مهمترین خواسته صنایع کوچک در خوزستان است

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان گفت: مطالبات صاحبان صنایع از دستگاه های دولتی یکی از مهمترین مشکلات و مسائل آن‌‎ها است تا امکان ادامه حیات و تلاش برای رشد تولید را داشته باشند.

به گزارش ایرنا علی اکبر حسینی محراب دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از سه شهرک صنعتی اهواز به مناسبت روز کارگر بیان کرد: صاحبان این صنایع بیشتر از مطالبات خود از دستگاه های دولتی ناراضی بودند و این‌موضوع را به طور جدی پیگیری می کنیم.

وی گفت: به مناسبت روز کارگر با حضور در شهرک های صنعتی اهواز با کارگران این واحدها دیدار و از نزدیک با مشکلات و مسائل آن ها و صاحبان صنایع مطلع شدم.

استاندار خوزستان افزود: اگر می خواهیم که چرخه صنایع و اقتصاد خوزستان به درستی کار کند باید کارگران شرایط مناسبی داشته باشند.

وی افزود: در گفت و گویی که با کارگران و مدیران صنایع داشتم بیشتر در خصوص مشکلات در حوزه تامین آب و برق و مسائل مالی صحبت شد که این‌موضوعات حتما مورد پیگیری و رصد قرار می‌ گیرد.

استاندار خوزستان تاکیدکرد: به دنبال فراهم سازی شرایطی برای شهرک های صنعتی در استان هستیم تا در فضایی فعال و پویا کار کنند و با کمترین مشکل فعالیت داشته باشند.

استاندار خوزستان امروز به مناسبت روز کارگر از شهرک های صنعتی سه، چهار و پنج اهواز بازدید کرد و از نزدیک با کارگران و صاحبان صنایع گفت و گو داشت.

۱۱ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت کار و کارگر است.

در خوزستان‌۵۳ شهرک و ناحیه صنعتی فعال وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha