تماشای فیلم در ۲ سینمای ارومیه برای معلمان رایگان است

ارومیه - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: تماشای فیلم در ۲ سینمای ارومیه روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت برای معلمان و خانواده‌های آنان رایگان است.

علیرضا نوروزی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سینما ایران و پردیس سینمایی مهر ارومیه با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان برای این منظور آماده سازی شده است.

وی اضافه کرد: از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه (هفته گرامیداشت مقام معلم) تمامی سانس‌های این سینماها با ۹ سالن به صورت نیم بها در اختیار معلمان و خانواده‌های آنان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

سینماهای آذربایجان غربی برای معلمان رایگان شد

به گفته نوروزی، این اقدام در راستای تجلیل و ارج نهادن به مقام شامخ معلم و خانواده و به پیشنهاد استاندار آذربایجان غربی در شورای آموزش و پرورش استان مصوب شده است.

به گزارش ایرنا و براساس اعلام مسوولان آموزش و پرورش آذربایجان غربی در طول هفته بزرگداشت مقام معلم برنامه‌های متنوع شاد و مفرح همچون مسابقات فرهنگی، دیدار از معلمان فرهیخته و پیشکسوت، تجلیل از معلمان نخبه و پژوهشگر در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، حضور در مزار شهدا، حضور در منازل خانواده‌های فرهنگی شهید در تمامی مناطق ۲۴ گانه آموزشی از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته در استان اجرا می‌شود.

آذربایجان غربی دارای ۴۰ هزار فرهنگی است که در مناطق ۲۴ گانه آموزشی در حال تدریس و فعالیت آموزشی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha