۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 817
کد خبر: 85098141
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام تبریک دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌مناسبت روز کارگر

تهران- ایرنا- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پیامی فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت روز کارگر را به عموم کارگران سخت‌کوش کشور تبریک گفت.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در این پیام نوشت:‌ بزرگداشت مقام والای کارگر به‌عنوان رکن اصلی جامعه در ایجاد تحرک و رونق اقتصادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی روز ارزشمندی است، روز تقدیر از آنانی است که مایه حرکت، خلاقیت، توانمندی، رشد و اعتلای همه جانبه جامعه بوده و در اصل موتور محرک اقتصاد کشور هستند.

پیام تبریک دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌مناسبت روز کارگر

در ادامه این پیام آمده است: بدون تردید وجود ذی‌قیمت کارگران پرتلاش، زحمتکش، مومن، انقلابی و پیرو ارزش‌های والای دینی وانسانی شایسته تقدیر و سپاسگزاری است. فرهنگ غنی کار در اسلام که همواره مورد تاکید پیامبر رحمت صلوات الله علیه و ائمه اطهار علیها سلام بوده و از جمله آموزه‌های مهم دینی در عرصه قوام و دوام خانواده معرفی شده است، در کنار فرهنگ ایرانی مبنی بر قدردانی و عزیز داشتن کار و کارگر، فرهنگ اصیل و ریشه‌داری است که باید در حفظ و حراست از آن تلاش فراوان شود.

خسروپناه در این پیام افزود: امروز اگر ایران اسلامی در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی نظامی دارای موفقیت‌های چشمگیر جهانی است، بدون تردید رمز آن در وجود بی‌بدیل کارگران سربلند و توانای ایران اسلامی نهفته است که البته نه فقط بزرگان و مسئولان کشور بلکه یک ملت باید قدردان مجاهدت‌های آنان باشند.

در پایان این پیام آمده است: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز یازدهم اردیبهشت «روز جهانی کارگر» را به عموم کارگران سخت‌کوش و عزیز و همچنین خانواده محترم ایشان تبریک و برای این گوهرهای درخشان عرصه کار و مجاهدت، از خداوند منان، سلامتی و تندرستی همراه با موفقیت‌های روز افزون و پیروزی در همه عرصه‌های زندگی، مسئلت می‌کند.

به گزارش ایرنا، ۱۱ اردیبهشت در تقویم رسمی کشور مصادف با اول ماه مِه، روز جهانی کار و کارگر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha