۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85098104
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده سبزوار: شهید آمر به معروف در مسیر دفاع از ارزش‌ها به شهادت رسید

سبزوار- ایرنا- نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: "حمیدرضا الداغی"، شهید امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی و ناموس جامعه به شهادت رسید و نام پرافتخارش جاودانه شد.

بهروز محبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این شهید آمر به معروف که در میدان سختی گام نهاد و وقتی دید که ناموس مردم به خطر افتاده است، بدون هیچ مضایقه ای جان خود را فدا نمود.

وی اظهار داشت: رابطه بین زن و مرد در دین مقدس اسلام تعریف شده و دستورالعمل واقعی و حیات‌بخش برای زندگی است اما امروز، فضای مجازی رها شده، تاثیرات منفی در ارتباط افراد ایجاد کرده و در مواردی منجر به شکل گیری ارتباطات نادرست می شود که در نهایت خوشبختی برای جوانان رقم نمی‌زند.

نماینده ۶ شهرستان غرب خراسان رضوی سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباطات تعریف شده شرعی از مسائل مهمی است که باید تمامی همه خانواده ها و نهادهای فرهنگی نسبت به آن حساسیت داشته باشند و با کار فرهنگی در مدارس و دانشگاه، ترویج این فرهنگ نهادینه شود.

محبی افزود: در این شرایط و فضای آلوده، که اراذل و اوباش در موقعیت های مختلف اقدام به خیانت نموده و تیغ بر امنیت جامعه می کشند، باید برخورد جدی با مخلان امنیت جامعه صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار نیز گفت: ناموس مسلمانان و شیعیان حرمت دارد که شهید الداغی در لحظه و عاقلانه، درست و الهی به تکلیف خود عمل کرد و مصالح اجتماعی را بر زندگی فردی و خانوادگی خود ترجیح داد.

محمدعلی یاوری اظهار داشت: شهادت این آمر به معروف تلنگری است که فریضه امر به معروف و نهی از منکر فراموش نشده و مورد غفلت قرار نگیرد و بدون شک با احیای امر به معروف بسیاری از مشکلات اجتماعی حل می شود.

شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست و در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید امر به معروف امروز در مشهد مقدس تشییع شده و پس از طواف در حرم منور رضوی، برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش، سبزوار منتقل خواهد شد.

شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد بیش از هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha