نماینده ولی‌فقیه در سپاه: شهید سلیمانی ایستادگی را در جبهه مقاومت نهادینه کرد

کرمان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عمل، رفتار، خداباوری و درد مردم داشتن، معنویت، ایستادگی و ایمان را در جامعه اسلامی و جبهه مقاومت نهادینه کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران افزود: کرمان قطب زیارتی شده است و حاج قاسم نه تنها حیاتش خدمت به اسلام بود، بلکه شهادتش نیز بی نظیر بود.

وی تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی در شهادت همرزمانش خیلی بی‌تابی می‌کرد اما خدا برای حاج قاسم شهادتی ویژه و ممتاز در نظر گرفته بود، شهادتی مانند اربابش امام حسین(ع) که اسلام را زنده کرد و انقلاب و جبهه مقاومت را هر روز زنده تر می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: بچه های حاج قاسم، همه نیروهای انقلابی، پاسداران، رزمندگان و بیسجیان لشکر ثارالله کرمان در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت درخشیدند.

وی ادامه داد: حاج قاسم همه کشورها را به میدان آورد، اما بچه های کرمان به برجستگی خاص خود رسیدند.

حجت اللاسلام حلاجی صادقی با بیان اینکه تکیه حاج قاسم بر قدرت ایمانش بود تصریح کرد: ما موشک و همه امکانات داریم اما مهمترین عنصر قدرت و قوت در جبهه مقاومت قدرت ایمان است.

وی گفت: حاج قاسم سرباز ولایت بود، خدا محبتش را در دل همه قرار داد و خیلی ها سرباز حاج قاسم هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان با اهدای گل و نثار فاتحه نسبت به مقام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha