رییس شورای شهر: ۱۰هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه برای شهرداری شهرکرد پیش‌بینی شد

شهرکرد- ایرنا- رییس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت ۹ اردی‌بهشت‌ماه "روز شوراها" گفت: امسال ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه برای شهرداری شهرکرد پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی حیدری شامگاه یکشنبه در یکصد و هفتاد و ششمین نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری که با حضور فرمانده و معاونان سپاه پاسداران حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان و مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، تاکید کرد: از این مبلغ هشت هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در قالب بودجه ۱۴۰۲ شهرداری شهرکرد و ۲ هزار میلیارد ریال در قالب مصوبه سفر رییس‌جمهور برای تکمیل زیرساخت‌های محله منظریه است.

وی انسجام، اتحاد، همدلی و تعامل در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد را باعث موفقیت در اجرای طرح‌های مرتبط با مدیریت شهری دانست و افزود: رفع مشکلات شهرکرد از مهم‌ترین اولویت‌های مسوولان شهرداری و اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

رییس شورای شهر: ۱۰هزار میلیارد ریال بودجه برای شهرداری شهرکرد پیش‌بینی شد

حیدری به آغاز عملیات اجرایی ادامه کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد پس از ۲۵ سال بلاتکلیفی اشاره و تصریح کرد: این مهم با پیگیری‌های فراوان و پس از تعامل و توافق با مالکان زمین‌های کشاورزی مسیر محقق شد.

وی یادآور شد: سپاه پاسداران حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری همواره پشتیبان شورای اسلامی شهرکرد است و از مدیریت شهری در بخش‌های مختلف حمایت کرده که باعث تسریع در روند اجرای طرح‌های مرتبط با توسعه مرکز استان شده است.

رییس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: وضعیت طرح نیمه‌تمام برج‌های دوقلو با پیشنهاد جدید شهردار شهرکرد تا پایان اردی‌بهشت‌ماه جاری تعیین تکلیف می‌شود.

سپاه پاسداران برای امنیت و پیشرفت کشور زحمات قابل‌توجهی انجام می‌دهد

رییس شورای شهر: ۱۰هزار میلیارد ریال بودجه برای شهرداری شهرکرد پیش‌بینی شد

نایب‌رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور و به‌ویژه سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری زحمات قابل‌توجهی برای امنیت و پیشرفت ایران و استان انجام می‌دهند.

یوسف صادقی تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری پیگیری مطالبات شهروندان شهرکرد از دستگاه‌های اجرایی استان را با جدیت دنبال می‌کند.

وی افزود: در این راستا براساس اولویت‌بندی مشکلات مرتبط با مدیریت شهری و شهروندان مرکز چهارمحال و بختیاری مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به شورای اسلاممی شهرکرد دعوت می‌شوند تا مطالبات مردم را پیگیری و در راستای رفع آن تلاش کنند.

مدیریت شهری در شهرکرد آماده پذیرش دیدگاه‌های شهروندان است

رییس شورای شهر: ۱۰هزار میلیارد ریال بودجه برای شهرداری شهرکرد پیش‌بینی شد

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد آماده پذیرش انتقادها، نظرها، دیدگاه‌ها، مشاوره‌ها و راهنمایی‌های شهروندان و مسوولان با هدف خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و بهتر به مردم هستند.

ماشاءالله ایزدی تاکید کرد: دولت سیزدهم گام‌های مؤثری برای خدمات‌رسانی به مردم مناطق مختلف کشور به‌ویژه در نقاط کمترتوسعه‌یافته مانند چهارمحال و بختیاری و شهرکرد برداشته که قابل قدردانی است.

وی افزود: شهرکرد به‌عنوان شهر سرداران شهید و "شهر ملی نمد" پیشینه‌ای کُهن و ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

ایزدی تصریح کرد: در این راستا باید جایگاه شهرکرد در تعاملات اجتماعی و کارکردهای فرهنگی، مذهبی، ایثار، فداکاری و صنایع‌دستی و هنرهای سنتی بیش از گذشته تبیین شود.

وی اظهار داشت: شوراهای اسلامی به‌عنوان نهاد قانونی و مطالبه‌گر وظیفه دارند علاوه بر وظیفه نظارتی خود به درخواست‌ها و مطالبه‌های مردم توجه و نسبت به پیگیری خواسته‌های قانونی شهروندان تلاش کنند.

شورای سلامی شهرکرد برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان تلاش می‌کند

رییس شورای شهر: ۱۰هزار میلیارد ریال بودجه برای شهرداری شهرکرد پیش‌بینی شد

رییس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این شورا فراز و نشیب‌ها و مشکلاتی داشته که با انسجام و اتحاد بین اعضا رفع شده است تا خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و بهتر به شهروندان ارائه شود.

فاطمه بیگی تاکید کرد: حفظ املاک شهرداری شهرکرد و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان به‌عنوان اولویت اصلی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری در حال پیگیری است.

وی افزود: در این راستا از توان کارشناسان، متخصصان، صاحب‌نظران، معتمدان و افراد ذی‌نفوذ و البته از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و سپاه پاسداران حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بهره‌گیری و استفاده می‌شود.

مردم نسبت به عملکرد مدیریت شهری در شهرکرد قضاوت کنند

رییس شورای شهر: ۱۰هزار میلیارد ریال بودجه برای شهرداری شهرکرد پیش‌بینی شد

رییس کمیسیون بودجه، مالی و برنامه‌ریزی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: اقدامات فعالیت‌های انجام شده از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد به شهروندان اطلاع‌رسانی شود تا مردم نسبت به عملکرد مدیریت شهری قضاوت کنند.

داوود نجفی تصریح کرد: وحدت، وفاق و انسجام بین اعضای شورای اسلامی و شهردار شهرکرد باعث تسریع در روند اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های مرتبط با مدیریت شهری شده است.

سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف موفقیت‌های چشمگیری دارد

رییس شورای شهر: ۱۰هزار میلیارد ریال بودجه برای شهرداری شهرکرد پیش‌بینی شد

رییس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح ملی و سپاه پاسداران حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان در حوزه‌های علمی، دفاعی و امنیتی فعالیت‌ها و موفقیت‌های چشمگیری دارد.

فرشاد چراغ‌پور تاکید کرد: امسال طرح‌های عمرانی و توسعه شهری قابل‌توجهی در شهرکرد آغاز و عملیاتی می‌‎شود که از خواسته‌های مهم شهروندان بوده است.

وی یادآور شد: ساخت تقاطع غیرهمسطح بلوار آیت‌الله طالقانی به بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد از مهم‌ترین طرح‌های مدیریت شهری است که عملیات اجرایی ان در بهار سال‌جاری آغاز می‌شود.

چراغ‌پور به اختصاص یک‌هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری شهرکرد برای آسفالت معابر اشاره و تصریح کرد: با اختصاص این قیر عملیات آسفالت معابر مرکز چهارمحال و بختیاری از پنجم فروردین‌ماه سال‌جاری آغاز شد.

وی اظهار داشت: سه هزار تن سهمیه قیر رایگان جدید نیز به شهرداری شهرکرد اختصاص پیدا کرده است که جذب آن منجر به نهضت آسفالت در خیابان‌ها و معابر مرکز چهارمحال و بختیاری می‌شود.

شهرکرد به اجرای طرح‌های شاخص شهری نیاز دارد

رییس شورای شهر: ۱۰هزار میلیارد ریال بودجه برای شهرداری شهرکرد پیش‌بینی شد

شهردار مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: شهرکرد به‌ عنوان مرکز استان نیازمند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شاخص شهری است.

محمدحسین واحدیان تاکید کرد: در این راستا به همکاری، همراهی و حمایت‌های سپاه پاسداران حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان نیاز است.

وی افزود: شهرداری مرکز چهارمحال و بختیاری سفارش ۲۴ نماد فرهنگی(اِلِمان) مختص شهدای شهرکرد با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار را داده است که هشت مورد آن ۳۱ اردی‌بهشت‌ماه جاری همزمان با "روز شهرکرد" در ورودی مرکز استان رونمایی می‌شود.

واحدیان به لزوم حمایت‌های اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری برای تسریع در روند اجرایی طرح‌های مدیریت شهری اشاره و تصریح کرد: در ۶ ماه گذشته برنامه‌های قابل‌توجهی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری به‌ویژه بخش‌های عمرانی و فرهنگی انجام شده است.

وی اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده به شهرندان را از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری مرکز چهارمحال و بختیاری دانست و یادآور شد: در این راستا رسانه‌های گروهی استان به‌ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) شهرکرد برنامه‌های این شهرداری را به‌خوبی رصد، پیگیری و نتیجه اقدامات انجام شده را با هدف اطلاع‌رسانی به شهروندان به‌موقع منتشر و منعکس می‌کنند.

شورای اسلامی شهرکرد در اجرای برنامه‌های مدیریت شهری تحول ایجاد کرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری نیز گفت: شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد در اجرای برنامه‌های مدیریت شهری در مرکز استان تحول ایجاد کرده‌اند.

اسماعیل عسگری تاکید کرد: تکمیل سه گلزار شهدای واقع در ناحیه غرب شهرکرد و تکمیل مرکز فرهنگی مجاور آن مهم‌ترین خواسته بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از مدیریت شهری مرکز استان است.

به گزارش ایرنا، شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha