۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۳۴
کد خبر: 85097668
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

طارمی پورتو را در کورس قهرمانی نگه داشت؛ مهدی نزدیک‌تر از همیشه به آقای گلی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پورتو موفق شد با تک گل مهدی طارمی بوآویشتا را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های پورتو و بوآویشتا در چارچوب هفته سی‌ام رقابت‌های فوتبال لیگ برتر پرتغال از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه دارگو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر پورتو به پایان رسید.

با توجه به برتری بنفیکا یاران مهدی طارمی برای حفظ فاصله ۴ امتیازی خود با این تیم نیاز به برتری در این دیدار داشتند. که به این امر دست پیدا کردند.

پورتو پس از حملات زیاد سرانجام موفق شد در دقیقه ۵۹ به گل اول خود دست پیدا کند. مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی توانست با توجه به اینکه رافائل براکالی دروازه‌بان حریف جهت ضربه او را تشخیص داده بود اما ضربه طارمی به اندازه کافی دقیق و محکم بود که وارد دروازه بوآویشتا شود.

طارمی پورتو را در کورس قهرمانی نگه داشت؛ مهدی نزدیک‌تر از همیشه به آقای گلی

طارمی پورتو را در کورس قهرمانی نگه داشت؛ مهدی نزدیک‌تر از همیشه به آقای گلی

طارمی با این گل تعداد گل‌های خودش را در این فصل به عدد ۱۶ رساند و در رتبه دوم جدول گلزنان قرار گرفت تا تنها یک گل از گونسالو راموس و ژائو ماریو بازیکنان بنفیکا کمتر داشته باشد. طارمی در دقیقه ۸۹ جای خود را به مارکو گروییچ داد.

ایوان مارکانو مدافع تیم فوتبال پورتو در دقیقه ۶۷ با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا کار برای شاگردان سرجیو کونسسائو برای حفظ این نتیجه سخت‌تر شود.

در ادامه دیوگو کاستا دروازه‌بان تیم فوتبال پورتو چند واکنش زیبا و تماشایی داشت و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد تا در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر پورتو به پایان برسد.

با این نتیجه پورتو ۷۳ امتیازی شد و در رتبه دوم قرار گرفت و در مقابل بوآویشتا با ۳۷ امتیاز در رتبه دوازدهم ایستاد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha