۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۱۰
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85097665
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح کارخانه آهک هیدراته پلدختر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خرم آباد - ایرنا - فرماندار پلدختر گفت: طرح کارخانه آهک هیدراته این شهرستان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر تامین آب و راه دسترسی معدن مهم ترین مشکلات این طرح است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از فرمانداری پلدختر، حمید خادم افزود: با پیگیری های انجام گرفته، مشکل برق و گاز رسانی این طرح تقریبا حل شده است به نحوی که زیرساخت های برق‌رسانی آن ۷۲ و گازرسانی نیز ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

فرماندار پلدختر با بیان اینکه ظرفیت این واحد در فاز نخست ۶۰ هزار تن است ، اظهار کرد : قرار است این واحد صنعتی در سه فاز به بهره برداری برسد که بر اساس برنامه زمان بندی، نصب سازه داخلی تا تیرماه ۱۴۰۲ انجام می شود، نیمه دوم سال جاری راه اندازی سرد انجام و تا آبان ماه امسال نیز فرآیند تولید به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

خادم گفت: به گفته مدیر طرح آهک هیدراته، کل تجهیزات برای این واحد ساخته و به محل انتقال داده شده است اما ۱۲ درصد تجهیزات خارجی و قرار است تا تیرماه امسال وارد کشور شود.

وی پیشرفت مالی طرح آهم هیدراته پلدختر را ۶۵ درصد برشمرد و ادامه داد: در صورت بهره برداری از طرح ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به‌کار می شوند.

کلنگ احداث پروژه آهک هیدراته پلدختر در ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ به زمین زده شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha