حسینی: امیدوارم تیم خوب نساجی در ادامه راه نتیجه بگیرد

ساری- ایرنا- سرمربی تیم پیکان گفت : به تیم خوب نساجی تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه نتیجه بگیرد.

به گزارش ایرنا مجتبی حسینی یکشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی جام حذفی با نساجی مازندران در قایمشهر افزود : بازی خوبی انجام دادیم به طوری که نیمه اول کل بازی دست ما بود.

وی ادامه داد؛ به رغم تمام تذکراتی که به بچه‌ها دادم و می‌دانستم نساجی با وجود طرفدارانش می‌تواند از اشتباهات لحظه‌ای ما استفاده کند، اما اشتباه را مرتکب شدیم.

سر مربی تیم پیکان گفت : بازی روند خوبی داشت و بچه‌های ما بلافاصله بازی را در دستشان گرفتند و موقعیت‌های خوبی خلق می‌کردند اما دوباره روی اشتباه بچگانه، خودمان به خودمان گل زدیم و با اخراج تمیروف بازی تمام شد.

حسینی تصریح کرد: وقتی در زمین حریف دو بر صفر عقب هستی و یارت هم اخراج می‌شود بازی تمام است. فوتبال است و من نمی‌توانم بگویم عدالت اجرا نشده. یک روز ما و یک روز حریف شانس می‌آورد.

وی ادامه داد: امروز بچه‌های ما فوتبال خوبی انجام دادند و به هر دلیلی نتوانستیم نتیجه بگیریم. به تیم خوب نساجی تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه نتیجه بگیرند.

وی در مورد بازی پاک گفت که مگر تیم ما مقابل نساجی بد بازی کرد که ۳ بر صفر باختیم! این یعنی ما به نساجی راه دادیم! چرا باید این کار را انجام بدهیم! این حرف‌های بی‌شرمانه یک بدعت است. مگر می‌شود یک مربی بخواهد تیمش را مقابل مربی دیگر ضعیف کند! ابتدا به مهدی تارتار گیر داده بودند و حالا این حرف‌ها را درباره ما می‌زنند.

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال امروز با دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر دنبال شد که این دیدار در پایان با نتیجه سه بر صفر به سود میزبان به اتمام رسید.

نساجی مازندران مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی سال گذشته در نیمه نهایی این جام باید مقابل استقلال بازی کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha