بیرانوند: اگر استقلال دربی را می‌برد هواداران ما را ناراحت می‌کردند/ هنوز قهرمان نشده‌ایم

تهران- ایرنا- سنگربان تیم ملی و پرسپولیس با اشاره به دیدارهای پیش روی این تیم گفت: برای قهرمانی هنوز راه زیادی در پیش است چرا که باید سه دیدار دیگر را هم برگزار کنیم و در همه آنها برنده باشیم.

به گزارش ایرنا، علیرضا بیرانوند با اشاره به نتیجه دیدار پرسپولیس و گل‌گهر در جام‌حذفی، تاکید کرد: در ابتدا باید به هواداران بزرگ پرسپولیس برای این برد خوب تبریک بگویم. البته به باشگاه گل‌گهر هم باید تبریک گفت چرا که هم خیلی خوب بازی می‌کنند و هم کیفیت بالایی را از خود به نمایش می‌گذارند و نشان داده‌اند مسیر خوبی را در پیش گرفته‌اند و امیدوارم موفق باشند.

وی ادامه داد:‌بعد از بازی سختی که در دیدار مقابل استقلال داشتیم به این بازی رسیدیم، ما یک بازی بزرگ را برده بودیم و دیدار سختی در جام‌حذفی برابر گل‌گهر داشتیم. آنها در نیمه دوم هجومی بازی کردند تا نتیجه را جبران کند و برای همین تمرکز خودمان را به دفاع گذاشتیم تا در نهایت برنده از زمین بازی خارج شده و جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کنیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص واکنش‌های بعد از شهرآورد تهران گفت: حرف بدی نزدم، شاید روی احساسات حرفی زده باشم و این حق هواداران است که من احساسات خودم را به آنها برسانم، اما همه بازیکنان استقلال از رفقای من هستند و اگر آنها می‌بردند کارهایی می‌کردند که هواداران ما را ناراحت کنند. سالها کنار هم بازی کردیم و این را خوب می‌دانم. استقلال تیم بزرگی است و من هواداران آنها را دوست دارم اما بعد از هر باخت اتفاقاتی رخ می‌دهد که ما به آن عادت داریم. حتی اگر حرف رکیک هم بزنند ناراحت نمی‌شوم و این بعد از شهرآورد طبیعی است.

بیرانوند گفت: برای قهرمانی در لیگ زود است بعد از بازی با سپاهان گفتم ۷ بازی داریم که باید ببریم و تا الان ۴ بازی را بردیم و سه بازی دیگر پیش رو خواهیم داشت که باید آنها را هم ببریم اما الان تمام تمرکز ما روی بازی با پیکان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha