۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۱۵
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 85097639
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آل‌کثیر: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۱۵
کد خبر: 85097639
آل‌کثیر: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه روزهای سختی را پشت سر گذاشته است، گفت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، برایش فرق نمی‌کند با چه تیمی روبه‌رو شود.

به گزارش ایرنا؛ عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در مرحله یک چهارم جام حذفی باشگاه‌های کشور که با برتری قرمزپوشان تهرانی به پایان رسید، اظهار داشت: بازی سنگینی را با برد پشت سر گذاشتیم. قول داده بودیم که برای به دست آوردن پیروزی نهایت تلاش خود را به کار ببندیم که این اتفاق رخ داد.

وی افزود: گل زدم و این باعث خوشحالی است اما باید بگویم این گل زدن حاصل تلاش همه نفرات تیم در زمین مسابقه است.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که دوست دارد در مرحله نیمه نهایی با چه تیمی روبرو شود، گفت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، برایش فرق نمی‌کند به چه تیمی بخورد.

وی تصرح کرد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم و نمی‌شود اینجا درباره آن سختی‌ها حرف زد، اما هیچ وقت امیدم را از دست ندادم. هرجایی که فکرش را بکنید تمرین کردم. در زمین خاکی و هر جا. هدفم مشخص بود و خدا را شکر دارم نتیجه‌اش را با کمک بچه‌ها می‌بینم.

آل کثیر گفت: به دنبال قهرمانی در دو جام هستیم و تلاش خود را می‌کنیم به این مهم دست پیدا کنیم،برای پرسپولیس هر اتفاقی ممکن است.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام‌حذفی، از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی با قضاوت وحید کاظمی آغاز شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha