۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۵۳
کد خبر: 85097628
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروین: عملکرد یحیی عالی است/ قلعه‌نویی بهترین گزینه داخلی بود

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با تقدیر از عملکرد یحیی گل‌محمدی گفت: تیم در صدر جدول لیگ برتر است و در جام‌حذفی هم جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کرده و این عملکرد یحیی ستودنی است.

به گزارش ایرنا، علی پروین در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر در جام‌حذفی فوتبال ایران تاکید کرد: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و در لیگ برتر و جام‌حذفی بازی‌های خوبی را از این تیم شاهد هستیم.

او در خصوص عملکرد سرمربی سرخ‌پوشان هم تصریح کرد: همه چیز خوب است، یحیی عالی عمل کرده و از این بهتر نمی‌شود. پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر است و در جام حذفی هم به نیمه‌نهایی صعود کرده و همه این‌ها نشان می‌دهد شرایط خوب است.

وی در خصوص حریف بعدی پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی یادآور شد: فرقی ندارد با چه تیمی بازی می‌کنیم، هر بازی برای خود سختی‌هایی دارد و نباید به این مساله فکر کرد البته اگر با استقلال بازی داشته باشیم کار کمی سخت‌تر خواهد بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به حضور وحید قلیچ سنگربان اسبق این تیم در تمرین استقلال گفت: ایرادی ندارد، شاید از دستش در رفته است.

پروین در خصوص حضور یک ایرانی بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران هم تاکید کرد: اگر قرار به حضور یک فرد ایرانی بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران است این گزینه فقط می‌تواند امیر قلعه‌نویی باشد. همه باید کمک کنند تا این تیم در جام ملت‌ها قهرمان آسیا شود و امیدواریم این مساله محقق شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha