۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۰۹
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 85097619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی گل‌گهر: پرسپولیس را وادار به وقت‌کُشی کردیم

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۰۹
کد خبر: 85097619
سرمربی گل‌گهر: پرسپولیس را وادار به وقت‌کُشی کردیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در نیمه دوم نمایش عالی را به اجرا گذاشتیم و پرسپولیس را وادار کردیم تا وقت تلف کند.

به گزارش یکشنبه‌شب ایرنا، سعید الهویی در نشست خبری پس از بازی گل‌گهر مقابل پرسپولیس در یک‌جهارم نهایی جام حذفی که با شکست یک بر صفر تیمش به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول نه پرسپولیس تیم برتر میدان بود نه گل‌گهر ولی ما در لحظاتی از بازی اشتباهات ساده انجام دادیم که به سختی تنبیه شدیم.

وی افزود: وقتی تیمی مقابل استقلال، سپاهان یا پرسپولیس مرتکب اشتباه شود، این فرصت را به آنها می‌دهد تا استفاده کنند. مقابل این تیم‌ها با بازیکنان باکیفیت حق ندارید تمرکز خود را از دست دهید.

الهویی اضافه کرد: به شاگردانم افتخار می‌کنم. آنها در نیمه دوم نمایش عالی را به اجرا گذاشتند و پرسپولیس را وادار کردند تا وقت تلف کند. یک گل زدیم و شانس داشتیم تا گل دوم را هم بزنیم اما این اتفاق رخ نداد.

سرمربی گل‌گهر سیرجان افزود: امروز عدالت در فوتبال رعایت نشد هر چند عادت کرده‌ایم که عدالتی در فوتبال رعایت نشود!

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ورزشی ایرنا که «آیا منظور از این جمله که عدالت در فوتبال اجرا نشد، به اتفاقات غیر فوتبالی بر می‌گردد؟»، گفت: خیر منظور من این نبود، می‌خواستم بگویم تیمی که برتر از حریف است و کیفیت فنی بالایی دارد به پیروزی نرسید!

الهویی ادامه داد: از این پس انگیزه بیشتری داریم تا در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کنیم. بازی بعدی ما با آلومینیوم اراک است. در لیگ با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی داریم و می‌خواهیم جایگاه چهارمی که کمترین حق ما در لیگ برتر است را به دست آوریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha