۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۳۸
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85097609
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵۰۰ حامی جدید در طرح اکرام ایتام کهگیلویه و بویراحمد جذب شد

یاسوج - ایرنا -مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه هزار و ۵۳۸حامی جدید برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین استان از یک ماه گذشته تاکنون نام نویسی کرده اند.

قباد مبشری عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین سراسر کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ثبت نام حامیان نیکوکار اقدام کردند.

وی تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان را هشت هزار و ۱۹۹ نفر اعلام و بیان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شرکت در طرح اکرام ایتام و پرداخت ماهیانه دست کم ۱۰ هزار تومان حامی ایتام و فرزندان محسنین شوند و زمینه رشد و پیشرفت فرزندان خانواده‌های نیازمند را فراهم کنند.

مبشری با اشاره به اینکه۹۵ درصد از حامیان تازه جذب شده بومی کهگیلویه و بویراحمد هستند، تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه مردم استان جای قدردانی دارد.

وی توجه ویژه به طرح اکرام ایتام را یکی از برنامه های اساسی کمیته امداد در سال است، افزود: شهروندان نیک اندیش علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در سراسر استان با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ و ورود به سایت ekram.emdad.ir در طرح اکرام ایتام این نهاد حمایتی مشارکت کنند.

مبشری ضمن قدردانی از خیران و حامیان نیکوکار، از آنان دعوت کرد تا با مشارکت در طرح ها و برنامه های مشارکتی کمیته امداد یاریگر نیازمندان باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha