۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۵۲
کد خبر: 85097537
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توسعه فضای سبز در بهشت زهرا(س) و محوطه حرم مطهر امام(ره)

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۵۲
کد خبر: 85097537
توسعه فضای سبز در بهشت زهرا(س) و محوطه حرم مطهر امام(ره)

شهرری - ایرنا - توسعه فضای سبز در بهشت زهرا(س) و محوطه حرم مطهر امام(ره) در دستور کار قرار گرفته و در این راستا ۲۱۰۰ اصله درخت در محوطه کاشته شده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان بهشت زهرا(س)، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار از سوی سازمان بهشت زهرا(س) گفت: به منظور توسعه فضای سبز در قالب طرح استقبال از بهار بیش از ۲۱۰۰ اصله درخت طی سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۱ در نواحی مختلف بهشت زهرا (س) و محوطه حرم مطهر امام خمینی (ره) غرس شد.

سید صادق موسویان افزود: همچنین در سه ماهه پایانی سال گذشته علاوه بر کاشت ۲۳ هزار و ۵۸۰ متر مربع درختچه در فضای بهشت زهرا(س) و محوطه حرم مطهر امام خمینی(ره)، ۲ هزار مترمربع فرش گل ایجاد و کاشت نشاء درباغچه های سطح سازمان انجام شد.

وی با بیان اینکه در کاشت نهال بیشتر از گونه های مثمر و دارای تناسب با شرایط آب و هوایی منطقه استفاده شده، تصریح کرد: بیشترین توسعه فضای سبز در قطعات گلزار شهدای بهشت زهرا (س) انجام شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست سازمان بهشت زهرا(س) گفت: با هدف حفظ و نگهداری از فضای سبز موجود در بهشت زهرا (س) و حرم مطهر امام خمینی (ره) در سه ماهه پایانی سال نیز اقداماتی نظیر هرس درختان، کندوکوب، کوددهی، خاکبرداری، تشتک زنی و نظافت انجام شده است.

آرامستان بهشت زهرا (س) تهران مدفن ۳۴ هزار شهید گلگون کفن و چهار هزار شهید گمنام دفاع مقدس، انقلاب و مدافعان حرم است، این آرامستان یک میلیون و ۶۰۰ هزار فوتی را در خود جای داده و روزانه به امور ۱۵۰ تا ۲۰۰ فوتی رسیدگی می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha