۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۳۶
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85097529
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار دزفول: مدیران ناتوان تغییر می‌کنند

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۳۶
کد خبر: 85097529
فرماندار دزفول: مدیران ناتوان تغییر می‌کنند

دزفول – ایرنا – فرماندار ویژه دزفول و معاون استاندار خوزستان با بیان اینکه عملکرد مدیران شهرستان بر اساس تلاش جهادی آنها برای حل مشکل مردم ارزیابی می شود افزود: مدیرانی که توان کار جهادی در دزفول را ندارند باید جای خود را به مدیر توانمند و با انگیزه بدهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا خردمند روز یکشنبه در یکصد و شست و چهارمین جلسه رسمی در صحن علنی این شورا، با بیان اینکه مدیران شهرستان آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به مردم هستند، گفت: شورا و رسانه ها باید برای حرکت مسوولان در مسیر تعیین شده دولت سیزدهم برای تلاش جهادی در مسیر حل مسایل شهری مطالبه گری کنند.

وی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به خوزستان گفت: سفر آیت الله رییسی برای خوزستان دارای خیر و برکت های فراوانی بوده است که سهم شهرستان دزفول از مصوبه های این سفر قابل توجه است که در صورت ابلاغ رسمی، این مصوبه ها به صورت رسمی اطلاع رسانی می شود.

خردمند با بیان اینکه فرمانداری شهرستان دزفول در کنار شوراهای شهر این شهرستان برای گره گشایی از مشکل مردم است گفت: با وحدت و انسجام امکان اجرای کارها و انجام خدمات ماندگار وجود دارد تا مشکل انباشته سال های قبل در این شهرستان برطرف شود.

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به جا به جایی ۱۵ مدیرکل خوزستان در سفر اخیر رییس جمهور افزود: انتظار ریییس جمهور از تمام دولتمردان کار جهادی و شبانه روزی است و این رویکرد در سنجش مدیران شهرستان نیز مورد تاکید است.

وی ادامه داد: شهرستان دزفول در بخش آب و فاضلاب هم مصوبه هایی در سفر رییس جمهور داشته است که ابلاغ رسمی این مصوبه مبلغ تخصیص داده شده به این طرح ها مشخص می شود.

خردمند پل قدیم دزفول را هویت این شهر دانست و گفت: نگهداشت و ترمیم پل قدیم دزفول از جمله طرح هایی بود که برای تصویب این طرح به عنوان مصوبه های سفر رییس جمهور پیگیری زیادی انجام شد که این طرح نیز به تصویب رسیده است.

فرماندار یژه دزفول با بیان اینکه شورا بهترین ظرفیت برای حل مشکل مردم و کمک به دولت است، ادامه داد: شوراها منتخب رای مردم و نمایندگان مردم هستند که استفاده از ظرفیت شوراها برای حل مسایل شهرستان در دستور کار است.

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر و روستا در واقع شوراهای اندیشه ورز در سطح شهرستان است که فرمانداری دزفول آمادگی دارد از این ظرفیت به عنوان بازوی مشورتی استفاده کند.

خردمند با بیان اینکه شهرستان دزفول دارای ۱۲ شهر است ادامه داد: ادارات شهرستان دزفول برای ارتقای خدمت رسانی به مردم نسبت به شوراهای شهر و روستا پاسخگو هستند.

وی با اشاره به همکاری نزدیک فرمانداری این شهرستان با شورای شهر دزفول گفت: اهتمام جدی فرمانداری گره گشایی از مشکل مردم و تلاش فرمانداری این است که مصوبه های شورا در هیات تطبیق با کوچکترین بهانه رد نشود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رییسی همراه با ۱۱ وزیر و پنج معاون خود روز پنجشنبه از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شدند؛ این هفتمین سفر رییس جمهور و دومین سفر هیات دولت سیزدهم به استان خوزستان است.

معاون اجرایی رییس جمهور در آن سفر با اشاره به عملکرد مدیران استان خوزستان گفت: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته و مشورت با استاندار خوزستان، ۱۵ نفر از مدیران استان خوزستان جای خود را به مدیران انقلابی و تازه نفس خواهند داد.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن اهواز اندیمشک، افتتاح پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، افتتاح طرح‌های آبرسانی به چند روستا و بازدید مانیتورینگ از پروژه آب غدیر، افتتاح پالایشگاه هویزه، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان، احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور به خوزستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha