۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۴۶
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85097474
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: احداث پایانه گل وگیاه دزفول نیازمند ارتقای گمرک است

دزفول- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: برای راه اندازی پایانه گل و گیاه، ارتقای گمرک مدنظر است زیرا تجار و بازرگانان دزفول از نبود پایانه صادراتی رنج می‌برند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا خردمند عصر یکشنبه در نشست صمیمی با رسانه‌های شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: با راه اندازی پایانه گل و گیاه، بخشی از ضرر و زیان کشاورزان جبران می‌شود.

وی احداث پایانه گل وگیاه دزفول را در ارتقای تولید محصولات کشاورزی موثر دانست و ادامه داد: اعتبار خوبی برای احداث این پایانه گرفته شده همچنین در سفر هیات دولت مجوز اتاق بازرگانی را در دزفول گرفتیم.

فرماندار ویژه دزفول به اعطای تسهیلات به کشاورزی در سفر هیات دولت به دزفول اشاره و اظهار کرد: کشاورزی صنعت شماره یک دزفول است که به طور قطع تقویت می‌شود؛ چند طرح نیمه کاره دیگر نیز دوباره شروع به کار شده است.

خردمند درخصوص طرح‌های راه این شهرستان گفت: احداث پل میانرود تجهیز کارگاه شده و جاده بن جعفر نیز در حال تعریض است و تا ماه‌های آینده تکمیل می‌شود.

سفر رییس جمهور و هیات دولت به دزفول برکات زیادی داشت

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به سفر پنجشنبه گذشته رییس جمهور و هیات دولت به این شهرستان گفت: درصد بالایی از مصوبات سفر نخست هیات دولت به خوزستان در دزفول محقق شده و امیدواریم مصوبات دومین سفر نیز باعث توسعه شهرستان شوند.

وی افزود: در سفر رییس جمهور و هیات دولت به شهرستان دزفول تمام طرح‌های شهرستان معرفی شدند و قرار است نشستی در تهران برای تصویب طرح‌ها برگزار شود.
خردمند با بیان اینکه نیازها و طرح‌های دزفول توسط هیات دولت پذیرفته شده‌اند، ادامه داد: با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه در دزفول در بخش کشاورزی مصوبات خوبی داشتیم و اعتباراتی برای تزریق به صندوق کشاورزی، احداث شهرک دامپروری و آبخیزداری تصویب شد که پس از تایید و ابلاغ، اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی افزود: همچنین در خصوص نگهداری، احیا و ترمیم پل تاریخی دزفول به عنوان هویت دزفول اعتباراتی درنظر گرفته شد که امیدواریم تصویب نهایی شود.

آماده نقد سازنده رسانه‌ها هستم

خردمند بر لزوم اطلاع‌رسانی درخصوص برنامه‌های در دست اجرا تاکید کرد و گفت: آماده نقد سازنده خبرنگاران و اصحاب رسانه هستیم.

وی با پیشنهاد راه اندازی خانه مطبوعات در دزفول افزود: راه اندازی خانه مطبوعات از مسیر قانونی پیش رود تا خبرنگاران بتوانند مورد حمایت قرار گیرند.
فرماندار ویژه دزفول به اصحاب رسانه توصیه کرد برای اعتلای این شهرستان تلاش کنند و برای رفع مشکلات در کنار مسوولان باشند تا با مطالبه گری درست شاهد پیشرفت شهرستان باشیم.

وی افزود: رئیس جمهور در سفر اخیر به خوزستان دستور داد هر مدیری که نخواست جهادی مشکل مردم را حل کند و گره گشای کار مردم باشد جابجا شود، در همین راستا، ۱۵ مدیر استانی قرار است جابجا شوند که در تاریخ دولت‌ها بی نظیر است.

مدیران باید تفکر جهادی داشته باشند

خردمند اظهارکرد: تعارفی با کسی نداریم؛ همه باید پای کار باشند و جهادی کار کنند؛ مدیرانی که قصد خدمت دارند باید تفکر جهادی داشته باشند.

وی افزود: برنامه هایی برای ارزشیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی در دزفول داریم که در این راستا ارزیابی فضای مجازی و رسانه‌ها، بازدید میدانی، ارزیابی حقیقی و خروجی عملکرد ادارات در این خصوص استفاده خواهد شد.
فرماندار ویژه دزفول گفت: ارزیابی بلندمدتی در این خصوص خواهیم داشت ضمن اینکه رضایتمندی مردم
را در نظر خواهیم گرفت.
وی افزود: هر مدیری که نیاز مردم را پاسخ دهد و عملکرد خوبی در دولت انقلابی داشته باشد از آنها استفاده می‌شود در غیراینصورت جابجا خواند شد.
به گزارش ایرنا در این نشست صمیمی، خبرنگاران و اصحاب رسانه مطالبات شهرستان را در حوزه‌های مختلف مطرح و بر لزوم تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان با رسانه‌ها و پاسخگو بودن آنها به مطالبات مردمی تاکید کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha