برتری پرسپولیس مقابل گل‌گهر در نیمه نخست

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر گل‌گهر را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام‌حذفی، از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی با قضاوت وحید کاظمی آغاز شد که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

شاگردان یحیی گل‌محمدی جام حذفی را با برتری در ضربات پنالتی در مقابل ون‌پارس شروع کردند و موفق شدند در مرحله قبل سپاهان را با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب کرده و به جمع ۸ تیم نهایی صعود کنند.

در مقابل گل‌گهر که جام را با هدایت امیرقلعه‌نویی آغاز کرده بود موفق شد در اولین دیدار با برتری ۲ بر یک مس‌شهربابک را مغلوب کند و در آخرین دیدار تحت هدایت قلعه‌نویی در مرحله قبلی با نتیجه یک بر صفر فولاد را از پیش‌رو برداشت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

برتری پرسپولیس مقابل گل‌گهر در نیمه نخست

دقایق حساس:

دقیقه ۵: ارسال دانیال اسماعیلی‌فر به مهدی ترابی رسید و ضربه این بازیکن در شرایط نامتعادل در دهانه دروازه به شکل خطرناکی از مقابل عیسی آل کثیر و وحیدامیری عبور کرد.

دقیقه ۱۵: فرصت ضد حمله خطرناک پرسپولیس با تکل آرمین سهرابیان روی پا علی نعمتی راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۸: ارسال سعید صادقی با ضربه سر وحید امیری همراه شد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: حرکت سعید صادقی در محوطه جریمه گل گهر و ارسال این بازیکن به دست آرمین سهرابیان برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه ۳۱: محسن فروزان قبل از ضربه مهدی ترابی قصد داشت با حرکات خود تمرکز ترابی را از بین ببرد اما مهدی ترابی موفق شد بر خلاف جهت حرکت او توپ را به گل تبدیل کند.

برتری پرسپولیس مقابل گل‌گهر در نیمه نخست

دقیقه ۳۸: حمله خطرناک گل‌گهر با حرکت انفرادی رضا شکاری با ضربه سر فرجی راهی کرنر شد.

دقیقه ۱+۴۵: پاس در عمق زیبای مهدی ترابی به عیسی آل‌کثیر رسید و ضربه این بازیکن در موقعیت تک به تک با محسن فروزان به تور دروازه گل‌گهر رسید.

در نهایت نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

تیم داوری: وحید کاظمی، حسن ظهیری، دانیال باشنده و سعاد وفاپیشه/ ناظر: رضا سخندان

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی، عیسی آل کثیر

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب گل‌گهر:

محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری، علی اصغر عاشوری، رضا شکاری، سید محمدرضا حسینی، مسیح زاهدی، شایان مصلح، امین پورعلی و اریک باگناما

سرمربی: سعید الهویی

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha