۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۲۲
کد خبر: 85097372
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۱۶۸ کیلوگرم حشیش در بهشهر

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۲۲
کد خبر: 85097372
کشف ۱۶۸ کیلوگرم حشیش در بهشهر

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۶۸ کیلوگرم مواد مخدر حشیش و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق، توزیع و فروش مواد مخدر توسط ۲ عامل افیونی در شهرستان بهشهر موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان بهشهر با هدایت اطلاعاتی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آن شهرستان، متهمان را که در یکی از روستاهای آن شهرستان سکونت داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

سردار میرزایی از کشف ۱۶۸ کیلو حشیش به همراه یک قبضه سلاح غیر مجاز در بازرسی از مخفیگاه های این سوداگران مرگ خبر داد و اظهار داشت: این ۲ قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی، با اشاره به تشدید اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در استان، تصریح کرد: هرچند ماموریت پلیس در بحث مواد مخدر اقدامات مقابله ای است ولی توجه به بحث پیشگیری از مصرف و ابتلاء به مواد مخدر از جمله برنامه هایی است که همواره در دستور اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان مازندران مواد مخدر را از مهم‌ترین عامل به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع، تزلزل خانواده ها، نگرانی و ناامنی در جامعه دانست و با تاکید بر تعامل و همکاری آحاد جامعه با پلیس در مقابله با این بلای خانمانسوز از مردم خواست: با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان یاری کنند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha