امام جمعه کرمانشاه: کارگران سهم بزرگی در اعتلای ایران اسلامی دارند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تبریک روز کارگر گفت: کارگران عزیز سهم بزرگی در اعتلای ایران اسلامی دارند، لذا باید همه مسوولان قدردان این قشر باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز یکشنبه به مناسبت روز کارگر در دیدار جمعی از کارگران و کارفرمایان استان از کارگران به عنوان استوانه‌های کار و تلاش یاد کرد و افزود: بسیاری از مشکلات استان قابل حل است، مسوولان باید با همت خود مشکلات را همین جا حل کنند.

وی با مهم دانستن ظرفیت‌های استان گفت: پتانسیل استان برای رفع مشکلات بسیار خوب است لذا مسوولان باید با برنامه ریزی دقیق، منسجم و علمی راهکاری برای برون رفت از مشکلات استان پیدا کنند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم هم باید براساس قانون و توانمندی‌های استان مطالبه گر باشند و مدام از دست اندرکاران بخواهند برای رفع مشکلات با مرکز رایزنی کرده و از استعدادهای خوب استان استفاده نمایند.

امام جمعه کرمانشاه: کارگران سهم بزرگی در اعتلای ایران اسلامی دارند

وی با انتقاد از آمار بیکاری استان اظهار داشت: متاسفانه آمار بیکاری بالاست، لذا مسوولان امر باید به فکر چاره‌اندیشی باشند زیرا برای استان کرمانشاه با این همه ظرفیت‌ها و استعدادهای خدادادی عیب است که آمار بیکاری بالایی داشته باشد.

آیت الله علما با اشاره با توقعات مردم و اهمیت اطلاع رسانی در خصوص توانمندی‌های موجود یادآور شد: اگر واقعا مشکلات را نمی توان در استان حل کرد باید از مسوولان کشور اعم از وزرا، معاونان رییس جمهور دعوت کرد تا با حضور در استان مشکلات را مرتفع نمایند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با مهم دانستن جامعه بازنشستگان اظهار کرد: مسوولان باید از تجربه، تخصص و توانمدی‌های خوب بازنشستگان استفاده کنند و به صورت همه جانبه درصدد رفع مشکلات آنان باشند.

قبل از سخنان آیت الله علما، تعدادی از کارگران و کارفرمایان استان به نمایندگی مشکلات صنفی خود را مطرح کردند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی و صنعتی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha