۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85097263
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ایمیدرو ۲ هزار میلیارد تومان در لرستان سرمایه گذاری کرد

خرم آباد - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ) پارسال ۲ هزار میلیارد تومان در این استان سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا بهمن جعفری روز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: این سرمایه گذاری در بخش هایی مانند کارخانه کاغذ از سنگ در الیگودرز، آهک هیدراته پلدختر، ایجاد زیرساخت و راه دسترسی به معادن و استیل کورد سلسله بوده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته ۱۲ پروانه بهره برداری معادن در لرستان صادر، ۱۲ پروانه تمدید و چهار معدن مقیاس کوچک احیا شد و ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات زنجیره تامین نیز پرداخت شده است.

وی در خصوص عملکرد سال ۱۴۰۱ ستاد تسهیل لرستان نیز گفت: از مجموع ۴۱۴ مصوبه، ۳۰۷ مورد معادل ۷۴ درصد مصوبات عملیاتی شد، ۵۱ مورد اجرایی نشده است و مابقی نیز در حال انجام هستند که مغایرت مصوبات با برخی آیین نامه ها، مشکلات بانکی، عدم پیگیری متقاضی و مسایل مربوط به دستگاه های اجرایی از دلایل این امر به شمار می رود.

رییس سازمان صمت لرستان با اشاره به احیای ۲۳ واحد صنعتی لرستان در سال گذشته اضافه کرد: سه واحد صنعتی تملک شده توسط بانک ها در خرم آباد، دورود و بروجرد نیز به چرخه تولید بازگشت.

جعفری همچنین گفت: پارسال ۱۳۴ واحد صنعتی لرستان در راستای تامین نقدینگی و استفاده از تسهیلات رونق تولید با مبلغ ۸۴۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل استان معرفی و در این راستا ۷۲۲ میلیارد تومان به واحدهای مشمول شرایط با حداقل پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد پرداخت شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha