بروجردی: کمک به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مهم اولویت انجمن دوستی ایران و چین در بوشهر است

بوشهر – ایرنا – رئیس انجمن دوستی ایران و چین گفت: کمک به سرمایه‌گذاری خارجی در پروژه‌های مهم استان بوشهر بویژه پروژه‌های زیربنایی را با نظر استاندار این استان به عنوان اولویت انجمن دوستی ایران و چین دنبال می‌کنیم.

علاالدین بروجردی روز یکشنبه در حاشیه افتتاح نمایندگی انجمن دوستی ایران و چین در بندر بوشهر در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: کمک به روند سرمایه‌گذاری در تکمیل خط آهن بوشهر – شیراز یکی از این پروژه‌هاست که مورد تاکید استان بوشهر قرار دارد.

وی افزود: رفت و آمد هیات‌های چینی، تقویت صنعت توریسم و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تعریف شده استان بوشهر از وظایف قانونی دفتر انجمن دوستی ایران و چین در استان بوشهر است که تلاش می‌کنیم از سخن به مرحله اجرا درآید.

رئیس انجمن دوستی ایران و چین تصریح کرد: نخستین دفتر انجمن دوستی ایران و چین کشور امروز در استان بوشهر افتتاح شد که امیدواریم بتواند عملکرد موثری در راستای وظایف قانونی خود داشته باشد.

بروجردی اضافه کرد: انجمن دوستی ایران و چین نهادی رسمی با ۲۴ سال سابقه است و تلاش می‌شود تا در ارتباط با استان بوشهر نیز به وظیفه خود در جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذار و افزایش ارتباطات این استان با چین عمل کند.

رئیس انجمن دوستی ایران و چین با اشاره به لزوم خواهر خوانده‌شدن بندربوشهر با گوآنگجو چین، ادامه داد: این استان تناسب خوبی با بوشهر ایران دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha