۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۱۷
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85097131
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

باد و باران به خراسان شمالی باز می‌گردد

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۱۷
کد خبر: 85097131
باد و باران به خراسان شمالی باز می‌گردد

بجنورد-ایرنا- رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: سامانه جدید بارشی از فردا_ دوشنبه_ استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد که سبب بارش باران و وزش باد می‌شود و در این زمینه هشدار سطح نارنجی صادر شد.

مهری هاشمی دوین روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سامانه بارشی از صبح فردا استان را در بر می گیرد که سبب وزش باد لحظه ای شدید، رگبار باران و رعدوبرق می شود و در پاره ای نقاط بارش تگرگ پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی فردا بیشتر نقاط استان بویژه نیمه جنوبی یعنی شهرستان های گرمه و جاجرم، اسفراین و غرب مانه و سملقان را دربر می‌گیرد.

وی تصریح کرد: فعالیت سامانه بارشی در روز سه شنبه بیشتر در شمال و شرق استان یعنی شهرستان های رازوجرگلان، فاروج، شیروان، بخش هایی از اسفراین و بجنورد پیش بینی شده است.

هاشمی دوین خاطرنشان کرد: باتوجه به رگباری بودن بارندگی، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: مردم استان دوشنبه تا صبح جمعه، کاهش دمای هوا را به میزان هشت تا ۱۲ درجه سانتیگراد در گرم ترین ساعت روز تجربه می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بارندگی اواخر هفته گذشته خسارات فراوانی در بخش های مختلف استان به بار آورد، در برخی از شهرستان‌ها آسیب به محصولات کشاورزی، راه و پل‌ها را به همراه داشت.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha