۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85096963
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷ زمین متعلق به آموزش و پرورش زنجان در فهرست مولدسازی قرار گرفت

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:۱۷ زمین متعلق به آموزش و پرورش زنجان در فهرست مولدسازی قرار گرفته است که عواید حاصل از آن برای تکمیل پروژه‌های در دست اجرا هزینه می‌شود.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اسماعیلی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته معلم با بیان اینکه هدف از مولدسازی ورود سرمایه های راکد به چرخه تولید ثروت و اجرای طرح های نیمه تمام است، افزود: در لیست جدید احصا شده از اموال آموزش و پرورش استان هیچ ملک وقفی وجود ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تکریم مقام معلم تاکید کرد و گفت: ما معلم هستیم و دنبال تقدیر و تشکر از خودمان نیستیم ولی نهادهای دیگر باید در زمینه تکریم معلمان ورود کنند.
اسماعیلی با بیان اینکه نوع تعامل دانش آموزان با معلمان در دهه‌های اخیر متفاوت شده است، اظهار کرد: بخشی از این موضوع به خصوصیات نسل جدید و تنوع منابع اثرگذار بر دانش آموزان بر می گردد و تلاش ما این است که مسیر تربیتی را برای دانش آموز هموار کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به موضوع پرداخت حقوق فرهنگیان در اسفند سال گذشته اشاره کرد و افزود: معلمان در استان زنجان با درک شرایط و متانتی که منشأ آن در فرهیختگی معلمی است با موضوع پرداخت حقوق اسفند سال گذشته برخورد کردند.
وی با بیان اینکه بخش عمده ای از طرح رتبه بندی دنبال این است که معلمان در مسیر رشد و ارتقا قرار بگیرند، گفت: رتبه بندی پس از سال ها شکل اجرایی به خود گرفت و آموزش و پرورش موظف شد طی ۲ سال این طرح را عملیاتی کند ولی به واسطه مسایل مالی قرار شد طی چند ماه اجرایی شود.
اسماعیلی با بیان اینکه در خصوص طرح رتبه بندی، ۶۵ هزار حکم برای معلمان صادر شد، افزود: به طور میانگین درصد افراد شامل رتبه های مطلوب در استان بالاتر از میانگین کشوری است.
وی افزود: اعتراضات توسط ارزیابان داخل استان بررسی می شود حتی کمیسیون خاصی هم برای بررسی برخی اعتراضات در استان تشکیل خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه نیروی انسانی، فضای آموزشی و محتوای کتاب از مولفه های مهم تعلیم و تربیت است، اظهار کرد: ما برای سال آینده دنبال تامین کمبود نیروی انسانی هستیم و بخشی از آن از محل ورودی های جدید دانشگاه فرهنگیان و بخشی نیز از محل ورودی های آزمون های استخدامی تامین می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha