۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85096959
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ویسی: تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان برای ماندن در لیگ برتر همه جانبه تلاش می‌کند

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با اشاره به تلاش همه جانبه کادر فنی و بازیکنان برای ماندن در لیگ برتر گفت: شرایط روحی و انگیزه بازیکنان بگونه‌ای است که به لیگ یک سقوط نخواهد کرد.

عبدالله ویسی یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: همه آبادان و حتی استان خوزستان به نوعی از تیم صنعت‌نفت در چند هفته اخیر حمایت کردند که شرایط روحی و انگیزه بازیکنان مضاعف شد و در نتیجه گیری به آن چیزی که نیاز است نزدیک شدیم.

وی افزود: سه بازی بسیار سخت و حساس پیش رو داریم ولی هدفمان در این سه بازی چیزی جز نتیجه‌گیری و کسب برد نیست و با آن چیزی که در بازیکنان تیم می‌بینم کسب نتیجه در سه بازی پایانی لیگ دور از دسترس نخواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان شانس این تیم برای ماندن در لیگ برتر را بالا دانست و گفت: با توجه به شرایط جدولی و بازی سایر تیم‌های رقیب پایین جدول ما شانس زیادی برای ماندن در لیگ داریم هر چند نگاه و تلاش ما نتیجه گرفتن در سه بازی برابر حریفان است.

ویسی بیان کرد: هشت اختلاف امتیاز با تیم بالای خود داشتیم ولی در چند بازی گذشته امتیازاتی کسب کردیم که اکنون این اختلاف به یک امتیاز رسید و قطعا در بازی‌های باقی مانده این اختلاف هم جبران خواهد و در لیگ خواهیم ماند.

وی با تحسین عملکرد شاگردانش در پنج هفته گذشته افزود: در پنج بازی گذشته حاصل تلاش ما ۲ برد، یک باخت و ۲ تساوی بود و این نتایج بازیکنان را به مرز خودباوری رساند و موجی از امید نسبت به آینده تیم بین هواداران ایجاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان ادامه داد: لیگ به حساس‌ترین زمان خود رسیده که ما برای ماندن در لیگ و کسب نتایج مورد نظر به حمایت همه جانبه از سوی هواداران و مسئولان نیاز داریم چیزی که در این چند هفته شکل گرفته ولی باید نسبت به گذشته تقویت و بیشتر شود.

وی در خصوص دیدار این هفته تیمش برابر استقلال تهران گفت: استقلال یکی از سه ضلع مدعی قهرمانی در لیگ برتر و و جزء تیم های صعود کننده به مرحله بعدی جام حذفی است که برای رسیدن به آن امید زیادی دارد ولی ما هم برای ماندن در لیگ به امتیاز برابر این تیم نیاز داریم.

سرمربی صنعت‌نفت آبادان افزود: استقلال تیم بزرگ و پر مهره‌ای است ولی ما انگیزه زیادی برای کسب امتیاز برابر این تیم داریم که اگر بازیکنان تاکتیک‌های تمرین شده را در بازی اجرا کنند با دست پر به آبادان باز خواهیم گشت.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان جمعه هفته جاری و از هفته بیست و هشتم لیگ برتر در تهران میهمان استقلال خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha