۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 1408
کد خبر: 85096780
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کتاب آموزشی علائم راهنمایی و رانندگی ویژه کودکان در خوی تدوین شد

ارومیه - ایرنا - شهردار خوی از تدوین و تالیف کتاب علایم راهنمایی و رانندگی ویژه کودکان خبر داد و گفت: این کتاب بزودی چاپ و در اختیار این قشر قرار می‌گیرد.

حسن نصراله‌پور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شیوه‌های مختلف آموزشی برای طیف‌ها و قشرهای مختلف شهروندان خویی پیش بینی شده و برای گروه‌ سنی الف (کودک) نیز این کتاب آموزشی تدوین و طراحی شده است.

وی ادامه داد: این کتاب هم در پارک ترافیک، هم در مدارس ابتدایی و مهدکودک‌ها بصورت رایگان توزیع می‌شود تا کودکان ما در سنین پایین با علائم راهنمایی و رانندگی آشنا شده و ما هم گامی در ارائه محتوای مناسب به همراه کارشناسان آموزشی برای این ایشان برداشته باشیم.

نصراله‌پور افزود: تولید محتوای مناسب با فضای کودکان در دستور کار مدیریت شهری است چرا که برای داشتن جامعه‌ای پویا و آگاه، نیازمند ارائه آموزش‌ها از دوران کودکی هستیم و یادگیری مسایل مهم حوزه‌های مختلف بصورت علمی و ماندگار می‌تواند ضمن افزایش احساس تعلق بیشتر به شهر، کاهش معضلات اجتماعی و همذات پنداری بیشتری را در امور مختلف برای نسل‌های آتی در پی داشته باشد.

شهردار خوی اضافه کرد: بزودی کتاب ویژه کودک دیگری با طراحی جذاب برای آشنایی گروه سنی کودکان با زندگینامه پهلوان پوریای ولی و معرفی بیشتر او توسط مدیریت شهری منتشر خواهد شد.

کتاب کودک شمس پرنده در راستای معرفی شمس تبریزی و مروری بر زندگینامه این شاعر توانمند در قطع خشتی و با طراحی مناسب در ۱۲ صفحه نیز پیش تر از سوی شهرداری خودی منتشر شده بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha