۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85096370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطر فوران آتشفشان «وِزووُ»؛ هواداران ناپولی جشن قهرمانی را جایی دیگر بگیرند!

تهران- ایرنا- هواداران تیم فوتبال ناپولی خود را برای نخستین جشن قهرمانی این تیم در سری‌آ پس از ۳۳ سال مهیا می‌کنند و این در حالی است که از آنها خواسته شده تا از برگزار جشن در حوالی آتشفشان «وزوو» در جنوب ناپل خودداری کنند.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، پس از انتشار گزارش‌ها مبنی بر اینکه هواداران پرشور و متعصب ناپولی قصد دارند با روشن کردن منورهایی با سه رنگ پرچم ایتالیا در مجاورت کوه آتشفشانی «وزوو»(Mount Vesuvius)، جشن قهرمانی احتمالی را برپا کنند، مقامات شهر ناپل نسبت به چنین اقدامی ابراز نگرانی و آن را خطرناک توصیف کردند.

ناپولی در صورتی که در دیدار فردا برابر میهمان خود سالرنیتانا به برتری رسیده و در سوی دیگر، لاتزیو در سن‌سیرو برابر اینترمیلان، امتیاز از دست دهد، برای سومین بار قهرمان سری‌آ خواهند شد.

مقامات پارک تفریحی وزوو در بیانیه‌ای ضمن ابراز خوشحالی از قهرمانی احتمالی ناپولی اعلام کردند: جشن و پایکوبی باید در محدوده رفتارهای مدنی برگزار شود.

فوران سال ۷۹ میلادی آتشفشان وزوو، یکی از فوران‌های معروف این کوه آتشفانی بود و به تخریب شهر رومان در پمپئی منجر شد و همچنان فعال است.

هفته گذشته پس از پیروزی ناپولی برابر یوونتوس در تورین، حدود ۱۰هزار هوادار ناپل، از تیم محبوب خود استقبال کردند. تصاویر ویدئویی منتشر شده در فضای مجازی صدها موتور و اسکوترسوار را نشان می‌داد که اتوبوس تیم را همراهی می‌کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha