۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۵۴
کد خبر: 85096077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شبکه بانوان کنشگر و فعال مسجدی کشور شناسایی شدند

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۵۴
کد خبر: 85096077
شبکه بانوان کنشگر و فعال مسجدی کشور شناسایی شدند

مشهد-ایرنا- مسوول دفتر عملیات‌های بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی گفت: شبکه چند هزار نفری بانوان فعال و کنشگر کشور ویژه همسران امامان جماعت و فعالان مسجدی در قالب مهرواره "با نور" شناسایی شدند.

حجت الاسلام محمد پشم فروش روز شنبه در حاشیه برگزاری مهرواره "با نور" در مشهد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهرواره "با نور" در تابستان پارسال ویژه همسران امامان و فعالین مسجدی کلید خورد که تاکنون افزون بر ۳۰ هزار نفر در این رویداد شرکت کردند.

وی بیان کرد: پس از داوری‌های انجام شده برترین‌های استانی مهرواره مشخص شدند که قرار شد مراسم تجلیل از آنان با همکاری سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی در ۲ دوره چهار روزه در مشهد برگزار شود.

مسوول دفتر عملیات های بنیاد هدایت سازمان تبلغات اسلامی اظهار داشت: دوره نخست آن از هفتم تا دهم و دوره دوم از یازدهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود که در هر دوره میزبان ۶۰ خانواده خواهیم بود.

وی بیان داشت: مهرواره "با نور" با هدف شناسایی، شبکه سازی و هویت بخشی به فعالیت‌های عرصه بانوان با محوریت مسجد در ۲ بخش خاطره نویسی و حل مسئله برگزار شده است.

حجت الاسلام پشم فروش افزود: این مهرواره در حقیقت جهت دهنده و شتاب دهنده به فعالیت‌ها بوده تا بانوان پای کار بیایند و حل مسئله کنند.

وی بیان کرد: از بین بانوان شرکت کننده در مهرواره با نور که در حال گره گشایی در مناطق مختلف هستند از سطح سه و چهار حوزه، دکتر، استاد دانشگاه و سایر بانوان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha