۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85095719
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جان باختن ۹ معلم دزفولی به دلیل کرونا نشان از تعهد این قشر است

دزفول-ایرنا- مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: جان باختن ۹ معلم در دزفول به دلیل ابتلا به کرونا نشان از تعهد این قشر در خدمت به جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر ظاهر طحان روز شنبه در آیین نواختن زنگ سلامت در دبستان معصوم یک، هفته بزرگداشت سلامت را گرامی داشت و افزود: معلمان در جریان تعلیم و تربیت جان خود را در خطر انداختند.

وی افزود: فرهنگیان و معلمان در دوران کرونا به صورت شبانه روزی در میدان بودند به طوری که ۹ نفر از معلمان دزفول در جبهه کرونا و دفاع از سلامت دانش آموزان جان خود را از دست دادند.

مدیر آموزش و پرورش دزفول با بیان اینکه معلمان در دوران کرونا امتحان خود را پس دادند، اظهار کرد: در بین فوتی‌های کرونا در دزفول هیچ دانش آموزی نبود که این موضوع نشان می‌دهد معلمان از دانش آموزان مانند فرزندان خود مراقبت کردند.

وی با قدردانی از پشتیبانی بهداشتی و حمایت مجمع خیرین سلامت برای تامین ملزومات بهداشتی مدارس افزود: سلامتی جامعه را مدیون زحمات کادر درمان هستیم؛ تلاشگران عرصه سلامت در دوران کرونا برای حفظ سلامت جامعه ماه‌ها از خانواده خود دور بودند.
ظاهر طحان در ادامه دانش آموزان را به خوردن صبحانه سالم و خواب کافی تشویق کرد و گفت: یادگیری درس نیازمند بدنی سالم است تا دانش آموزان بتوانند تحصیل بهتری داشته باشند.

به گزارش ایرنا، زنگ سلامت با حضور مسوولان محلی در دبستان معصوم یک دزفول نواخته شد و مسوولان از نمایشگاه بهداشت و تغذیه سالم که توسط دانش آموزان این دبستان دایر شده بود، دیدن کردند.

شهرستان دزفول حدود ۸۶ هزار دانش آموز و ۴۰۰ مدرسه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha