۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۲۷
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85095395
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص ۹۰میلیارد ریال برای ساخت چهار سالن ورزشی ویژه بانوان در دزفول

دزفول-ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: با تلاش نماینده دزفول، ۹۰ میلیارد ریال برای ساخت چهار سالن تمرینی ویژه بانوان در نقاط مختلف دزفول اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، خادمعلی تهذیبی جمعه شب به رسانه های دزفول اعلام کرد: یکی از این طرح ها، سالن تمرینی ویژه بانوان جانباز و معلول است که در استادیوم مجدیان واقع شده و دستور مناقصه داده شده است.
وی افزود: ۲۵ میلیارد ریال برای ساخت سالن تمرینی ویژه بانوان در جنوب دزفول و ۲۰ میلیارد ریال نیز ساخت سالن تمرینی بانوان در شهر صفی آباد و شمس آباد دزفول درنظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه بقیه اعتبار موردنیاز برای ساخت این سالن ها از محل اعتبارات ملی تامین می شود گفت: متاسفانه برخی طرح های ورزشی به علت نبود اعتبارات روی زمین مانده اند، در واقع اعتبارات مصوب می شوند ولی اختصاص نمی یابند و روند اجرای طرح ها مختل می شود.
رییس اداره ورزش و جوانان دزفول در خصوص طرح های فعال ورزشی این شهرستان گفت: ۱۴ طرح با اعتباری افزون بر ۵۲۵ میلیارد ریال تا چهارم خرداد همزمان با روز دزفول به مرحله بهره برداری می رسد.
تهذیبی افزود: از این اعتبار، ۱۲۵ میلیارد ریال ازمحل اعتبارات دولتی و ۴۰۰ میلیاردریال از محل اعتبارات خیرین و بخش خصوصی تامین شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha