۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۲۱
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85095386
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کوهنورد حادثه دیده در ارتفاعات قله "شاه نشین" بروجرد نجات یافت

بروجرد - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: کوهنورد حادثه دیده در ارتفاعات قله "شاه نشین" بروجرد توسط تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر این شهرستان نجات بافت.

به‌گزارش روز جمعه ایرنا، از روابط عمومی جمعیت هلال احمر بروجرد محمد کرمی افزود: امروز جمعه طی تماس تلفنی از مرکز کنترل عملیات و هماهنگی جمعیت هلال احمر لرستان مبنی بر مصدوم شدن یک کوهنورد در ارتفاعات قله شاه نشین بروجرد سریعا عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری سلمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: همزمان با تیم پایگاه امداد و نجات یک تیم جهت پشتیبانی از جمعیت هلال احمر و هیات کوهنوردی به همراه یک دستگاه خودروی کمک دار به محل حادثه اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد اضافه کرد: عوامل پس از حضور در محل حادثه اقدام به حرکت نموده و پس از جستجو یک کوهنورد مصدوم این حادثه را بین دیواره کوه رویت کردند.

کرمی ادامه داد: به دلیل صعب‌العبور بودن محل حادثه عوامل حاضر در صحنه اقدام به نصب کارگاه نموده و پس از دستیابی به مصدوم و تثبیت فیزیکی اقدام به انتقال کوهنورد مصدوم از ارتفاع نمودند.

وی بیان کرد: با توجه به مساعد شدن هوا و افزایش پیمایش در ارتفاعات در بروجرد از هموطنان عزیز تفاضامندیم که قبل از حرکت، به مسیر آشنایی کامل داشته و شماره ۱۱۲ را در خاطر داشته باشند چرا که جمعیت هلال احمر همیشه در کنار مردم عزیز می‌باشد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha