۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۲۹
کد خبرنگار: 1258
کد خبر: 85095252
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی جهادی پزشکی در قرچک برگزار شد

۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۲۹
کد خبر: 85095252
اردوی جهادی پزشکی در قرچک برگزار شد

قرچک - ایرنا - بخشدار مرکزی قرچک گفت: هجدهمین مرحله از اردوی جهادی پزشکی به همت گروه‌ جهادی رئوف روز جمعه در روستای صالح‌آباد از توابع بخش مرکزی قرچک برگزار شد.

مجید قیصرپناه روز جمعه در حاشیه بازدید از اجرای اردوی جهادی پزشکی که در مدرسه شهید صادقی روستای صالح‌آباد قرچک برپا شده به خبرنگار ایرنا گفت: اجرای اردوهای جهادی در راستای تحقق عدالت اجتماعی و دسترسی آحاد جامعه به ویژه مناطق حاشیه‌ای و محروم، از مواهب نظام مقدس جمهوری اسلامی است که این مهم در حوزه دسترسی به خدمات درمانی و پزشکی با همت گروه‌های جهادی طی ۱۸ مرحله در مناطق روستایی قرچک انجام شده است.
وی افزود: در این اردوی جهادی یک روزه، خدماتی از جمله ویزیت پزشک، دندانپزشکی ، غربالگری قندخون و فشار خون، مشاوره روانشناسی، مشاوره مامایی و پرستاری، وارنیش تراپی اطفال، شنوایی سنجی، نوار قلب و تزریقات و آموزش بهداشت به صورت رایگان ارائه می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: به منظور سهولت دستیابی بیماران و مراجعین به خدمات پزشکی، داروی مورد نیاز بیماران به صورت رایگان توزیع می‌گردد.
قیصرپناه ادامه داد: با توجه به این که برخی از خانواده‌ها از فرزند خردسال برخوردارند، به منظور آسودگی خاطر والدین، غرفه کودک در محل اردوی جهادی برپا شده و مربیان برنامه‌های متنوع و شاد برای کودکان و خردسالان اجرا می‌کنند.
قرچک، شهرستانی تک بخشی است که با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
شهرستان قرچک از ۱۱ روستا برخوردار است که از این تعداد ۸ روستا دارای شورای اسلامی و دهیاری است و ۳۰ درصد از جمعیت شهرستان قرچک در این مناطق سکونت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha