۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبر: 85095200
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رئیس کمیته ملی المپیک ایران: مفاخر جامعه باید الگوی رفتاری ما باشند

شهرری - ایرنا - رییس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران گفت: جامعه ورزش کشور که خود نقش الگویی برای آحاد جامعه دارند باید از سیره و منش معاریف و مفاخر کشور الگو بگیرند تا شاهد حرکت در مسیر منزه شدن جامعه باشیم.

به گزارش ایرنا ، محمود خسروی وفا روز جمعه ضمن حضور در آستان شیخ صدوق افزود: وقتی ورزشکاران از مفاخر و مشاهیر دینی و ملی خوش نام کشور تبعیت کنند در واقع پلی برای رسیدن به فضائلی چون از خود گذشتگی، معرفت، طهارت روح، تواضع و جوانمردی می سازند که سایرین را نیز در این مسیر هدایت می کنند.

وی اضافه کرد: شخصیت ممتاز حضرت شیخ صدوق به عنوان یک عالم ربانی، کوشا و فعال برای علم آموزی بایستی بیش از پیش به مردم کشور معرفی شود و دریافت این خبر که آستان شیخ صدوق در صدد برگزاری همایش بین المللی برای تبیین جایگاه علمی و معرفتی این فقیه و محدث بزرگ است مایه خرسندی می باشد.

عضو شورای عالی ورزش کشور خاطرنشان کرد: جامعه ورزش کشور با تبعیت از شخصیتهای خدوم باوجود تنگناها و محدودیت ها همواره برای سربلندی ایران و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشور تلاش کرده اند و در همه میادین مصالح ملی را مد نظر دارند.

خسروی وفا اضافه کرد: وجود آرامگاه جهان پهلوان تختی به عنوان یکی از نمادهای مانای ورزشی و سایر مفاخر دینی و ملی ظرفیت عظیمی برای آستان شیخ صدوق فراهم کرده است که امیدواریم از این قابلیت ها بیش از پیش استفاده بهینه شود.

رئیس کمیته ملی المپیک ایران از آمادگی سازمان متبوعش برای تعامل با مجموعه های فرهنگی نظیر آستان شیخ صدوق در راستای بسط ارزشهای دینی، اخلاقی و انسانی در جامعه خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha