۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85095080
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیرکشور: تامین تجهیزات آتش نشانی یک ضرورت است

اهواز- ایرنا- وزیر کشور تامین تجهیزات برای آتش‌نشانی را لازم و ضروری دانست و گفت: اگر تجهیزات به دست افراد مومن، با دانش و فداکار آتش نشانی نرسند، کاری پیش نخواهد رفت.

به گزارش ایرنا احمد وحیدی روز جمعه در آیین بهره برداری از تجهیزات آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه خرید تجهیزات خدمات شهری برای اهواز کار بسیار ارزشمندی است، افزود: اهواز در دفاع مقدس دین خود را به کشور ادا کرد و اکنون وقت آن رسیده تا ما وظیفه خود را نسبت به آن ادا کنیم.

وزیر کشور گفت: با توجه به نیاز اهواز، خرید نردبان ۳۲ متری برای آتش نشانی این شهر اقدامی ارزشمند و قابل ستایش بود که پس از ۳۰ سال در دولت مردمی رئیسی محقق شد.

وی افزود: مردم اهواز و خوزستان دین بزرگی به گردن ما دارند و امیدوارم همگی در کنار هم در خدمت به آنها گوشه‌ای از دِین خود را ادا کنیم.

وحیدی با اظهار خرسندی از حضور در جمع نیروهای آتش‌نشانی اهواز و قدردانی از تلاش این نیروها در واقعه تلخ متروپل اظهار کرد: تلاش آتش نشانان در این واقعه جلوه‌ای از جان‌فشانی‌ آنها بود و هرگز فراموش نخواهد شد.

وی ادامه داد: واقعه اطفای حریق مخازن چندین تنی گاز در نزدیکی منازل مسکونی در اهواز نیز نشان از تخصص و تبحر کارکنان سازمان آتش نشانی این شهر است و باید در راستای توسعه و تجهیز این سازمان تلاش کنیم.

به گزارش ایرنا آیت الله رئیسی روز گذشته(پنجشنبه) همراه با پنج معاون خود و ۱۱ وزیر سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان را از فرودگاه دزفول آغاز کردند و علاوه بر دیدارهای مردمی مشکلات استان خوزستان را بررسی و طرح‌های مختلفی به بهره برداری رساندند.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن اهواز اندیمشک، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، پالایشگاه گاز هویزه و طرح‌های آبرسانی به چند روستا، بازدید مانیتورینگ از طرح آب غدیر، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان، احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور به خوزستان هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha