۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۵۷
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85095079
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه دزفول: کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند

۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۵۷
کد خبر: 85095079
خطیب جمعه دزفول: کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند

دزفول-ایرنا- امام جمعه دزفول کارگران را ستون فقرات اقتصاد کشور دانست و گفت: کارگران باید در عمل و نه در حد شعار تکریم شوند تا با همت بیشتری کار کنند و تولید رونق یابد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: کارگران به عنوان رزمندگان جبهه اقتصادی باید در عمل و نه در شعار تکریم شوند و با حل مشکلات اقتصادی آنها شاهد پیشرفت وضعیت اقتصادی کشور باشیم.
وی ادامه داد: کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و نقش موثری در پیروزی انقلاب داشتند که باید توجه ویژه‌ای به حقوق، دستمزد، بیمه و سایر خدمات آنها شود تا با همت و تلاش بیشتری کار کنند و باعث رونق تولید شوند.
امام جمعه دزفول در فراز دیگری از خطبه‌های این هفته با قدردانی از حضور رئیس جمهور و هیات دولت به این شهر گفت: انتظار می رفت برنامه ریزی بهتری برای حضور رئیس جمهور در دزفول صورت می‌گرفت تا مردم بتوانند دیداری با آیت الله رئیسی داشته باشند.
وی با بیان اینکه مردم دزفول در انتخابات ریاست جمهوری بیشترین رای را به آیت الله رییسی دادند، افزود: مردم دزفول شایسته تکریم و قدرشناسی هستند.

بازسازی قبرستان بقیع از مطالبات غیرقابل تغییر ما است

حجت الاسلام قاضی دزفولی در فراز دیگری از خطبه های امروز، هشتم شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع را نیز گرامیداشت و گفت: علاوه بر مزار چهار امام، مزار تعدادی از دختران و عمه های پیامبر و دیگر امامزاده ها در این قبرستان واقع شده اند.
وی افزود: یکی از مطالبات غیرقابل تغییر ما توجه به بازسازی بقیع است البته دولت سعودی رویکرد خوبی نسبت به این موضوع دارد.
امام جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه های امروز با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسوولان و تاکید ایشان بر اتحاد و همبستگی گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی بر اتحاد و همبستگی داشتند و سه راهبرد در این زمینه درنظر گرفتند.
وی افزود: تقویت اراده ملی در حل مشکلات کشور یکی از راهبردهای مورد تاکید مقام معظم رهبری است که رادیو تلویزیون، رسانه‌ها، خواص، حوزویان و دانشگاهیان باید در این زمینه یکصدا شوند چراکه جبهه استکبار جهانی تمام اراده خود را برای تحمیل خواسته‌های شیطانی خود بر ملت ما بکار گرفته است.

دشمن با تمام قوا مقابل ایران صف آرایی کرده است

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی تقویت اراده فردی و جمعی را راه مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و گفت: همکاری، همدلی و هم افزایی همه نیروهای کشور یکی دیگر از راهبردهای رهبر معظم انقلاب برای اتحاد و همبستگی ملی است.
وی با بیان اینکه مشکلات کشور با همت و همکاری سه قوه قابل حل هستند، افزود: تمرکز جمعی بر حل مساله و پرهیز از حاشیه دیگر راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب برای تحقق اتحاد و همبستگی ملی است.

امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم تمرکز بر روی مسائل اساسی کشور و نپرداختن به مسائل حاشیه‌ای از سوی مردم و مسوولان اظهارکرد: دشمن با تمام قوا مقابل ایران صف آرایی کرده است لذا باید از مسائل حاشیه‌ای پرهیز شود.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به اهمیت توجه و کمک به مردم فلسطین گفت: رژیم جعلی و موقت صهیونیستی نمی‌تواند جلوی پیشرفت جبهه مقاومت را بگیرد و با توجه به از دست دادن قدرت بازدارندگی خود به زوال نزدیک می‌شود.
وی افزود: چیزی نمانده که رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی از صحنه روزگار محو شود.
امام جمعه دزفول گفت: اخیرا زیردریایی آمریکایی در حال نزدیک شدن به آب‌های سرزمینی ایران بوده که زیردریایی تمام ایرانی ضمن رصد، آن را با انجام مانورهای خاص مجبور به آمدن روی آب کرده است.

وی افزود: آمریکا با این کار قصد شیطنت داشت ولی با اقتدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی مواجه شد و شکست خورد.
حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر لزوم کنترل گرانی و تورم و افزایش تولید و اشتغال بیان کرد: باید در تمام ابعاد جنگ ترکیبی دشمن، قوی و منسجم عمل کنیم تا کسی نتواند به ما زور بگوید.
وی روز معلم و سالروز شهادت استاد مطهری را نیز گرامی داشت و اظهار کرد: شهید مطهری مغز متفکر انقلاب اسلامی و شهید جهاد تبیین است.
امام جمعه دزفول شهادت آیت الله سلیمانی را نیز گرامی داشت و از برگزار کنندگان آیین نماز عید فطر در دزفول قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha