استاندار مازندران: آیت الله سلیمانی از شخصیت‌های مکتبی انقلاب اسلامی بود

ساری- ایرنا- استاندار مازندران گفت: آیت الله سلیمانی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری از شخصیت‌های مکتبی و قرآنی در انقلاب اسلامی بودند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی پور روز جمعه در آیین تشییع پیکر آیت الله سلیمانی در بابلسر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ایشان در عمر با برکت خود همواره برای خدمت به مردم در تلاش بودند و این استقبال باشکوه از پیکر ایشان نشان دهنده آن است که علما و روحانیون همواره در قلب مردم جای دارند.

وی خاطر نشان کرد: در این آیین باشکوه مردم ولایتمدار بابلسر نشان دادند که غم زده هستند و از دست دادن این شهید والامقام برایشان حزن انگیز است.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد: بار دیگر شهادت آیت الله سلیمانی که همواره در مکتب قرآن و اهل بیت (ع) در تکاپو بودند را به محضر مردم ولایتمدار مازندران و ایران اسلامی تسلیت عرض می کنم.

حسینی پور اضافه کرد: ایشان در سیستان و بلوچستان سال‌ها خدمت کردند و عمر بابرکت خود را صرف افزایش روز افزون وحدت و همدلی در بین شیعه و سنی کردند که این کار بسیار ارزشمند است.

به گزارش ایرنا، مردم انقلابی بابلسر پیش از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه دوشادوش علما، مسوولان و خانواده معظم شهدا با حضور گسترده خود، پیکر آیت الله عباسعلی سلیمانی را تشییع کردند.

در آیین تشییع پیکر آیت الله سلیمانی در بابلسر محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی و آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران به همراه دیگر شخصیت های استانی حضور داشتند تا با شکوه هرچه تمام‌تر پیکر این عالم وارسته را تشییع کنند.

استاندار مازندران: آیت الله سلیمانی از شخصیت‌های مکتبی انقلاب اسلامی بودند

آیین وداع با پیکر مطهر آیت الله شهید سلیمانی شامگاه پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار، دیگر مسوولان دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم ولایتمدار مازندارن در مصلی بابلسر برگزار شد و حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی شهادت آیت الله سلیمانی را قرائت کرد.

آیت الله سلیمانی زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه مازندران، نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری و از ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ امام جمعه کاشان بود.

مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت الله سلیمانی در قم، روز شنبه -نهم اردیبهشت- ساعت هشت و ۳۰ دقیقه از مقابل مسجد امام حسن عسگری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) خواهد بود. آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید بر پیکر آیت الله سلیمانی نماز خواهند خواند.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و جان باخت و ضارب بلافاصله دستگیر و تحت بازجویی نیروهای امنیتی قرار گرفت.
عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه) از ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ امام جمعه کاشان بود.

استاندار مازندران: آیت الله سلیمانی از شخصیت‌های مکتبی انقلاب اسلامی بودند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha