۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۵
کد خبرنگار: 1258
کد خبر: 85094946
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار قرچک: اجرای قانون رتبه بندی نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به معلمان دارد

قرچک - ایرنا - فرماندار شهرستان قرچک گفت: اجرای قانون رتبه بندی معلمان نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم در رفع دغدغه‌های جامعه بزرگ فرهنگیان دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فاتحی نژاد شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش قرچک که در محل آموزشگاه زنده یاد منصوری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: آموزش و پرورش با وجود بحران‌های متعدد از جمله شیوع ویروس کرونا و غیرحضور شدن مدارس با کمترین خلل، دغدغه و آسیب، به خوبی مسیر خود را ادامه داد و همچنان این حرکت رو به رشد ادامه دارد.
وی افزود: امروز شاهدیم که با تعامل سازنده آموزش و پرورش با فعالان فرهنگی، در حوزه مسائل تربیتی و پرورشی نیز گام‌های موثری برداشته شده و علاوه بر علم، دانش‌آموزان در حوزه مسائل اخلاقی و تربیتی نیز مسائل را دنبال می‌کنند.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: رتبه بندی معلمان نقطه قوتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و نشان داد که دولت سیزدهم اهتمام و توجه ویزه به معلمان دارد هر چند که برخی بی‌تدبیری‌ها کام معلمان را در اجرای این قانون تلخ کرد ولی لازم است تا برای رفع مشکلات معلمان و تکریم آنان، اقدامات جدی صورت گیرد.
فاتحی‌نژاد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه دانش‌آموزان مدرسه زنده یاد منصوری، آموزشگاه استثنایی این شهرستان گفت: دانش آموزان این مدرسه از استعدادهای خاص و منحصر به فردی برخوردار است که با رفع نیازهای ویژه آنان از جمله جا به جایی مدرسه و اختصاص یک مجتمع دخترانه و پسرانه تا مقطع متوسطه دوم، می‌توان زمینه شکوفا شدن استعداد انان را فراهم کرد.
وی به اهمیت مصوبات شورای آموزش و پرورش و لزوم اجرای آن اشاره کرد و افزود: جلسات شورای آموزش و پرورش باید به صورت منسجم و هر ماه برگزار شود تا مباحث مهم از جمله برگزاری امتحانات و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز این ایام مورد بررسی قرار گیرد تا امتحانات پایان سال با دقت با سلامت برگزار شود.
امام جمعه شهرستان قرچک نیز در این جلسه گفت: مقام معلم از عالم بالاتر است چرا که معلمان قلوب دانش‌آموزان و آینده سازان کشور را آباد می‌کنند.
حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود: حضور در این فضای خاص (مدرسه استثنایی) برای همگان تلنگری است تا مسائل و مشکلات دانش‌آموزان این مدرسه که استعدادهای خدادادی برخوردارند را با همکاری و تعامل تمامی مسئولان برطرف شود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و ایام گرامیداشت مقام معلم خاطرنشان کرد: مقام معلم از عالمان نیز بالاتر است چرا که آن‌ها قلوب دانش‌آموزان را آباد می‌کنند و از این رو، معلمان به عنوان صاحبان علم و اندیشه، از جایگاه والایی برخوردارند.
وی تأکید کرد: امسال لازم است تا بزرگداشت مقام معلم به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد و انجام مراسم این ایام به صورت ملموس در مجموعه شهرستان قابل مشاهده باشد و تلاش می‌شود تا در مراسم نماز جمعه نیز از جمعی از دبیران و معلمان تقدیر شود.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
بیش از ۵۷ هزار دانش آموز زیر نظر ۳ هزار معلم در قرچک مشغول به تحصیل می‌باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha