۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۲۳
کد خبر: 85094817
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قدرشناسی از آیت الله سلیمانی تجلیل از انقلاب و ولایت است

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : شرکت باشکوه در مراسم وداع با پیکر آیت الله سلیمانی و قدرشناسی از این شخصیت ممتاز تجلیل از انقلاب و ولایت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی پنجشنبه شب در مراسم وداع با پیکر آیت الله سلیمانی در مصلی بابلسر بیان کرد: از ویژگی های ممتاز این عالم فرزانه شخصیت چند بُعدی وی می باشد که در بُعد مذهبی، فرهنگی و سیاسی از سرآمدان انقلاب اسلامی ایران می باشند.

وی گفت : مردم ولایت مدار مازندران امشب وداع با شکوهی با پیکر یکی از سربازان ولایت انجام داده اند که انتظار ما این است این شکوه حضور در مراسم تشیع این فقید جلوه برجسته ای داشته باشد.

وی ادامه داد : عملکرد بیش از چهار دهه آیت الله سلیمانی نشان از ولایت مداری و مردم داری است که برای اعتلای انقلاب اسلامی و خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

ناینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت : هرچند عده ای در فضای مجازی قصد تخریب شخصیت برجسته آیت الله سلیمانی را دارند اما حضور مردمی در مراسم های پیش روی این عالم فرزانه توطئه های دشمن را خنثی می کند.

وی ادامه داد : خواسته همه ما از دستگاههای امنیتی و قضایی آن است که به سرعت و دقت به این پرونده رسیدگی و حکم قضایی صادر شود.

فتنه های فرهنگی، کیان ولایت را نشانه گرفته است

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : فتنه های فرهنگی به مراتب خطرناک‌تر از هجمه های تروریستی است و جوانان ما باید بسیار هوشیار باشند.

وی بیان داشت: هجمه‌های فرهنگی دین، ولایت و ارزش های مذهبی ما را نشانه گرفته است که همه ما باید تلاش کنیم با همکاری مردم این توطئه ها را خنثی کنیم.

وی افزود : نقش جوانان اعم از دختر و پسر در خنثی‌سازی توطئه‌های فرهنگی دشمن بسیار برجسته و ممتاز است و زنان ما با حفظ حجاب نقش برجسته ای در خنثی‌سازی این توطئه دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha