جامعه مدرسین: آیت‌الله سلیمانی سال‌ها برای وحدت اسلامی تلاش کرد

قم- ایرنا- جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، عضو مجلس خبرگان رهبری آورده است: وی عالم مجاهدی بود که سال‌ها برای تحکیم وحدت اسلامی تلاش کرد.

در این پیام که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: شهادت شخصیت عالم خدمتگزار، آیت الله حاج عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و کاشان، موجب تألم و تأثر گردید. آن عالم مجاهد سال‌ها در زمینه تحکیم وحدت اسلامی و ترویج معارف اسلام و انقلاب فعالیت داشت و در کسوت امام جمعه در شهرهای بابلسر، زاهدان و کاشان بود.

پیام حاکیست: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت آن روحانی خدوم را به حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه استان مازندران، مردم شریف بابلسر و خانواده محترم ایشان، تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم، غفران و رحمت الهی مسألت می‌کند.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و جان باخت و ضارب بلافاصله دستگیر شد و تحت بازجویی نیروهای امنیتی قرار گرفت.

عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه) از ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ امام جمعه کاشان بود. وی پیشتر نیز امام جمعه زاهدان بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha